ELF Studio Bronzers


Hey beauties
zoals jullie waarschijnlijk wel weten is ELF (Eyes Lips Face) een make-up merk dat tegen een zeer lage prijs online make up en toebehoren verkoopt. De site voor Nederland en België is http://nl.eyeslipsface.be/. ELF biedt drie productlijnen aan. De producten van de standaardlijn kosten allemaal 1€ (Ja! maar 1€). Dan is er een studiolijn, de producten van die lijn kosten bijna allemaal 3,5€. Tenslotte is er ook een minerale make-uplijn, de prijzen van de minerale make-up variëren tussen 4 en 7 €.  

Ik heb al vrij veel producten van ELF uitgetest en moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit. Eerst stond ik wat sceptisch tegenover het merk omdat het zo ongeloofwaardig lijkt, goede make-up voor zo'n lage prijs. De producten zijn echter meer dan hun prijs waard. Ik sta dan ook altijd te popelen wanneer er nieuwe producten aangeboden worden.
Vandaag wil ik het met jullie hebben over de bronzers van de studiolijn van ELF. Naast het Blush en Bronzer Duo (waar ik het later zeker nog met jullie over zal hebben) biedt ELF in haar studiolijn drie bronzers aan: de warm bronzer, de golden bronzer en de cool bronzer. Ik zal jullie vandaag mijn mening geven over de eerste twee. De cool bronzer heb ik niet uitgeprobeerd omdat deze lichter is dan de andere twee en mijn huid een warme ondertoon heeft, waardoor deze bronzer niet geschikt zou zijn voor mij.        


De bronzers hebben een strakke zwarte verpakking. Het enige nadeel aan deze verpakking is dat ze vrij snel vuil wordt, zo zie je al snel vingerafdrukken enz. . De bronzers zijn vrij groot qua formaat en bevatten 123 gram product. De beschrijving op de site van ELF luidt als volgt: Geef je huid een gebruind en gezond tintje het hele jaar door ! Vervaag de 4 kleuren samen of kies je lievlingskleur of kleuren ! Warm Bronzer- Brengt je gezicht glans. Ideaal voor zomer of het hele jaar door. Cool Bronzer- De matte kleuren geven een natuurlijk bruin kleurtje. Ideaal voor winter of het hele jaar door. Golden Bronzer- Geeft een stralende glans. Ideaal voor zomer of het hele jaar door. Breng licht op jukbeenderen, wangen, je voorhoofd en je neus.
De bronzers bestaan dus uit vier kleuren die je, zoals de beschrijving zegt, samen kan gebruiken of individueel. Er is een lichtere kleur bij met een eerder gele ondertoon, een roseachtige kleur, een licht bruine kleur en een donker bruine kleur. 
 De linkerfoto is zonder flits genomen, de rechterfoto met. Op beide foto's staat de warm bronzer langs de linkerkant en de golden bronzer langs de rechterkant. Het verschil tussen deze bronzers is, volgens mij, dat de golden bronzer iets lichter is en iets meer glitter/glans bevat. 

Ik heb ook enkele swatches voor jullie (boven: warm bronzer, onder: golden bronzer). De eerste swatch is een mengeling van alle kleuren en dan is er de licht bruine kleur, de roseachtige kleur, de eerder lichtere geelachtige kleur en de donkerbruine kleur.

Ik heb deze foto met flits genomen omdat de kleuren anders niet zo duidelijk te zien waren. Zelfs nu vind ik dat de camera de kleuren niet echt goed weergeeft. Bij de golden bronzer bijvoorbeeld lijkt er voornamelijk glitter/glans zichtbaar en weinig kleur, terwijl deze bronzer je gezicht echt een mooie bruine gloed geeft. Maar het is maar om jullie een idee te geven voor de kleuren.
Ik ben zeer tevreden over beide bronzers. Ze geven je gezicht een zeer mooie kleur en zijn bovendien op meerdere manieren te gebruiken. Zo ga ik met een borstel door alle kleuren heen om heel mijn gezicht een mooier kleurtje te geven, maar gebruik ik de donkerste kleur ook apart om mijn gezicht te contouren. Als ik een keuze moest maken tussen de twee, zou ik voor de warm bronzer gaan omdat deze iets beter bij mijn huidskleur past. Bovendien is de golden bronzer iets minder geschikt voor contouring aangezien deze meer glitter/glans bevat, wat niet echt wenselijk is bij het contouren.
Deze twee bronzers zijn van de studiolijn en kosten dus 3,5€. De producten zijn enkel online te verkrijgen. ELF doet regelmatig promotieacties waardoor de producten nog goedkoper zijn, deze acties worden meegedeeld op hun facebookpagina (http://www.facebook.com/pages/eyeslipsfacenl/109528352429789)

ELF is een merk dat ik aan iedereen kan aanraden, zeker aan personen met een iets lager budget (bijvoorbeeld studenten, zoals ikzelf) of mensen die niet te veel geld willen uitgeven aan make-up. Over de meeste producten ben ik zeer tevreden.
Als jullie verzoekjes hebben voor reviews van bepaalde producten, laat dat dan gerust weten!
Bye Beauties!  

1 reacties:

Janaa zei [Beantwoorden]

Bedankt voor dit artikel, ik was aan het twijfelen om eentje te bestellen maar heb ik dan toch gedaan.

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.