Shopsessed: Inno en Ebay (I admit I'm a make up junkie!!!!)


Beste beauties

Welkom bij de AC (Anonieme Cosmeticaddicts). Mijn naam is Sofie en als er geld op mijn bankrekening staat, moet ik make up kopen. Producten waarover ik op blogs lees of waarover ik op youtube goede dingen hoor, worden meteen toegevoegd aan mijn wishlist. Het is dan ook de bedoeling dat de dingen op die wishlist zo snel mogelijk in mijn handen belanden. Ik ben verslaafd! =O

Herkent iemand zich hierin? lol

Bon..laten we dan maar kijken naar de fantastische dingen waartoe deze verslaving lijdt. Ik kocht deze dingen niet allemaal in één keer, maar tijdens de voorbije weken. Zoals de titel van dit artikel al verklapt, zijn de spullen die ik jullie hier laat zien gekocht in Inno of op Ebay.

Ik ben de laatste tijd echt in een "Benefit-mood" (moest dit een woord zijn tenminste). Ik heb dus in Inno nog twee goodies van dit superleuke merk opgepikt. Bij Benefit neig ik meestal naar sets met kleine versies in, zodat ik de producten kan uitproberen en dan beslissen of ik de full size will kopen. Benefit is namelijk best een pricy merk en ik zou echt teleurgesteld zijn als ik een full size koop en dan zeg "Nee, het was zijn geld niet waard". Er is natuurlijk ook altijd een kans dat setjes tegenslaan, maar aangezien je verschillende producten krijgt, is er véél minder kans dat je niets leuk vindt. Benefit is zo een verleidelijk merk, de verpakkingen zijn zo cute, anders, retro, .. njah echt fantastisch. Spijtig dat Benefit in België enkel in Inno te verkrijgen is en je dus naar grotere steden moet, tenzij je er natuurlijk woont :p. Diegene die wel een eindje moeten gaan om Benefit te kopen, kunnen dit natuurlijk ook positief bekijken: je portemonnee zal minder snel leeg zijn (althans de mijne) omdat je Benefit niet altijd binnen handbereik hebt. Genoeg gepraat..hier zijn de twee setjes die ik kocht.



Het eerste setje heet "Realness of concealness", ook "mini fake-it kit" genoemd. De naam zegt het al: het gaat allemaal over concealen en faken. Zoals jullie misschien al weten, ben ik constant op zoek naar dé concealer, mijn holy grail mar totnogtoe heeft geen enkele concealer me écht écht écht overtuigd de beste te zijn. Ik heb het dan zowel over under-eye concealers als over concealers voor de rest van het gezicht (puistjes, roodheid, ..). De benaming "concealness" geeft eigenlijk een verkeerde indruk, je krijgt namelijk niet enkel concealers, daarom vind ik de tweede benaming beter. De set kostte ongeveer 31€ voor zover ik me herinner.










Op de foto zien jullie hoe "Realness of concealness" er vanbinnen uitziet. De verpakking is trouwens zo schattig met die bolletjes. Net als bij andere setjes van Benefit, zit hier een boekje bij met wat meer uitleg over de producten. De eigenlijke producten die je in de set vindt zijn:

Lemon-aid (rechts bovenaan): een primer voor de oogleden die de kleur van je ooglid zou neutraliseren en corrigeren.

Boi-ing 02 (rechts onderaan): een "industrial-strength concealer", zo omschrijft Benefit hem. Hij zou dus zeer goed moeten dekken..ben benieuwd!!!

Ooh La Lift: dit product zou het gebied onder de ogen laten ontzwellen (of hoe moet je dat omschrijven, jullie snappen wel wat ik bedoel..toch? =D) en strakker maken. Hmm..veelbelovend!

Lip plump: een product voor de lippen in een nude kleurtje dat, zoals de naam zegt, de lippen zou plumpen maar ook de fijne lijntjes in de lippen zou opvullen. Je moet dit product wel laten drogen alvoren je lipstick aan te brengen.

High Beam: een prachtige highlighter! Ik heb deze reeds in de "Finding Mr. Bright"-kit en hij is écht heeeeel mooi!


Sunday Funday is het tweede setje dat ik meepikte. In tegenstelling tot de meeste sets bij Benefit is dit, naar mijn mening, eerder een all-round palette waar bijna alles inzit dat je nodig hebt om je dagelijks op te maken. Er zitten dan ook meer producten in dan in de meeste sets. Het is een ideaal palette om mee te reizen, net omdat er zoveel producten inzitten. Ben je iemand dat van zeer veel kleur houdt, dan is dit palette misschien niet meteen jouw ding. Hoewel je het aan de verpakking niet kan zeggen, is dit palette eigenlijk gecreëerd voor een neutrale look. De prijs? 37,10€.













Zo ziet Sunday Funday er dus vanbinnen uit. Alweer een boekje met wat meer uitleg en een grote spiegel wat nog bijdraagt aan het feit dat deze set echt zeer handig is om te reizen. Ohw..please niet letten op de deuk in de bruine oogschaduw. Ik wou een foto trekken maar werd afgeleid en liet mijn camera vallen, recht in de oogschaduw. Ik dacht trouwens dat ik de restjes oogschaduw van het palette had geveegd, maar was blijkbaar de bovenkant vergeten te checken :p Naast de Benetint vind je dus de ontbrekende brok oogschaduw..lol. In deze set zitten 8 producten.

Hoola (links bovenaan, onder het borsteltje *omg..was echt niet geconcentreerd wanneer ik foto's nam*): dit is de alombekende bronzer van Benefit.

Benetint: een rooskleurige stain voor de lippen en de wangen, ontstaan in 1977. Hij was oorspronkelijk bedoeld om de tepels van een exotische danseres een rozere kleur te geven, zo kan je hem dus ook gebruiken :p lol.

Lip shine in shimmering rose: een lipgloss in een vrij neutrale rose kleur, perfect voor de neutrale look waarvoor deze set bedoeld is.

Toasty liner: een donkerbruine eyeliner

4 oogschaduwen in shimmering bronze, pink satin, light shampagne en pretty in plum: een bruine, bronsachtige kleur, een lichtrose kleur, een champagnekleur en een donker paarse kleur.

Ik kocht in Inno ook nog een Yves Saint Laurent Touche Eclat in nr.2, ik had er al zoveel over gehoord en moest hem gewoon proberen dus heb ik hem maar gekocht. Wel pricy hoor.. 36€, geloof ik. Ik kreeg wel 20% korting met de advantage kaart van Inno.



Op Ebay kocht ik nog twee concealers, beiden van Maybelline. De ene is de Dream Mousse Concealer in Beige, de andere is de Mineral Power Concealer in Sand. Verzendingskosten inbegrepen betaalde ik ongeveer 10€ voor deze twee concealers. Ik weet dat jullie zeer vaak zien dat ik concealers aankoop en misschien vinden jullie dat ik er al genoeg heb, maar ik wacht echt op een concealer waarvan ik versteld sta. Als er suggesties zijn..Please let me know!!!!


Zo dit was alweer een shoplog..binnenkort komen er meer reviews! Als jullie reviews willen van sommige producten hier, laat dan gerust weten!

Dikke kus

Sofie



4 reacties:

Janaa zei [Beantwoorden]

Mineral Power Concealer heb ik zelf ook en vind ik best oke ;) Heb er eentje van loreal maar die doet het niet goed vind ik, heb er ook eentje van de hema gekregen van een vriendin en die doet het echt geweldig! Ik gebruik hem al zeker een half jaar hoewel ik anders geen make up van de hema koop..

Janaa zei [Beantwoorden]

Ohja mijn beste vriendin gebruik de concealer van Revlon te koop in de Inno en ze is wel tevreden, ik ga hem ook eens testen.

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

Welke concealer van Revlon gebruikt ze? Dan ga ik hem ook eens bekijken!

Unknown zei [Beantwoorden]

Haha, ik wil AC wel joinen :).
Leuke blog trouwens.
x

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.