Shopsessed: MAC en Inno


Hey gorgeous beauties!

Ja, I know.. alweer een shopsessed. Normaal gezien koop ik niet zo veel make up maar zoals ik al zei ik profiteer van het geld dat ik nu met mijn vakantiejob verdien. So, lets get started!!!

Ik ging maandag naar Brussel en kocht wat spulletjes in MAC en Inno. Ik kocht ook twee broeken en vier paar ballerina's..als jullie die ook willen zien, laat gerust een comment.



Bij MAC vroeg ik om een goede concealer en een foundation. De MUA was heel vriendelijk en probeerde verschillende dingen op me uit. De foundation was heel goed, maar geen van de concealers die ze bij me opdeed   stelde me tevreden :s Ik had nochtans over meerdere concealers goede dingen gehoord. De concealers dekten niet genoeg naar mijn mening of dekten niet op de manier dat ik dat wilde.. de ene concealer was ook te geel.. Ik vond mijn ding echt niet! Dan dacht ik: misschien hou ik gewoon niet van een concealer die lichter is als mijn foundation, ik gebruik namelijk meestal correctors (hebben een oranje ondertoon en zorgen zo voor een contrast met de blauwe kleur die je onder je ogen kan hebben). Aan de andere kant, word ik tegelijkertijd meteen herinnerd aan alle beauty guru's die zweren bij lichtere concealers omdat deze je ogen meer wakker zouden maken..Waarom lijkt het bij mij dan alsof ik de hele nacht niet geslapen heb???? :o Ligt het aan mij? aan de concealer? Heeft één van jullie hier ook problemen mee? 

Ik vroeg de MUA ook naar een poeder, de lustre drops, de magically cooling powder, een mooie blush en dat was het :p Spijtig genoeg was de magically cooling powder niet meer in voorraad, anders had ik die zeker gekocht! Het lijkt echt alsof je water op je gezicht doet, een zéér uniek product vind ik! Ik besloot uiteindelijk om de foundation (ik ben NC25), de mineralize skinfinish in medium, de lustre drops in Sun Rush en een prachtige cream blush in Lilicent te kopen.
















Ik ging ook naar Inno en zag dat er 20% korting was op de Revlon-producten. Na zo veel goeds te horen over de lipsticks en lipglosses, was ik bijna verplicht om ze te proberen. Dan liep ik voorbij de Benefit producten en werd ietwat tegengehouden door de hoge prijzen. Toen zag ik een setje met verschillende kleinere versies van producten die ik altijd al wel eens had willen proberen, de Finding Mr. Bright. Het setje kost 29,05€ wat ik nog ok vond omdat je in de set vier producten krijgt. Ik besloot nog even te wachten laar stapte na een half uurtje opnieuw de Inno binnen om de set nog eens te bekijken..I gave in en ik kocht hem dus én ik ben er zeer blij mee!



Bij Revlon zocht ik dus naar een lipstick en een ligloss. Ik deed wat swatches op mijn hand en kocht de lipstick in Blush en een lipgloss in Peach Petal, een hele mooie nude lipgloss! 













Van Benefit kocht ik de Finding Mr. Bright set, een setje dat vooral gericht is op 'brightening' zoals de naam het al zegt. De set bevat dan ook twee highlighters, een cheek en lip colour in een flashy kleurtje en een concealer om de ogen op te helderen. De concealer is natuurlijk de bekende Erase Paste. De highlighters zijn: High Beam en Girl Meets Pearl. De cheek en lip stain heet Posie Tint. In het doosje vind je ook een boekje waarin je wat meer informatie kan vinden over de vier producten.













Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen en weet nu al dat ik echt plezier ga hebben met deze producten. 

Wat zijn jullie favo MAC-producten? Welke zijn de Revlon-must haves? Welk Benefitproducten moet een beautylover gewoon hebben? Tell me =D

Kisses beauties!

1 reacties:

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

I know er staat een haar op de foto's bij de Revlon producten :p Had ik dus niet gemerkt toen ik de foto's maakte.. Sorryyy!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.