FOTD: ELF, NARS, The Body Shop, enz.


Hi Gorgeous

Vandaag doe ik mijn eerste Face Of The Day! Ik laat jullie mijn look van vandaag zien en vertel jullie met behulp van welke producten ik deze look creëerde.


Ik ben voor een vrij bronzy look gegaan met een simpele ooglook en neutrale lippen.


THE FACE


Concealer: Bobbi Brown corrector in Bisque en YSL Touche Eclat in n°2
Foundation: Mac Mineralize Satinfinish foundation SPF 15 in NC25
Setting Powder: Mac Mineralize Skinfinish in Medium (niet op foto, vergeten..sorry!)
Bronzer (over heel het gezicht): The Body Shop bronzer uit de Honey Bronze Collectie in n°3
Op de kaken:

  • The Body Shop bronzing gel uit de Honey Bronze Collectie in Honey Glow (het kleinste tikkeltje als basis aangebracht over de kaken) 
  • Bronzer om te contouren: Nars bronzer in Laguna
  • Blush: Nars blush in Orgasm
  • Highlight: Nars highlighting blush powder in Albatros

THE EYES





ELF Palette met 32 oogschaduwen in Everyday Basics (de gebruikte oogschaduwen zijn aangeduid op de foto)




Eyeliner (ooglid): ELF waterproof eyeliner pen in Black en Hema eyeliner in Black (om het zwart intenser te maken)

Eyeliner (waterlijn): Hema waterproof eyeliner in Black

Mascara: Maybelline Colossal Volum' Express Cat Eyes mascara en L'oréal Voluminous mascara in Carbon Black

THE LIPS


Rimmel Moisture Renew lipstick in Spotlight Beige met daarover ELF Mineral lipstick in Natural Nymph (gedept)
Revlon Super Lustrous lipgloss in Peach Petal

Als er vragen zijn over waar je bepaalde producten kan kopen of dergelijke, mag je altijd een reactie achterlaten..

Wat denken jullie van mijn eerste FOTD?

Dikke kus beauties!

Sofie 

3 reacties:

Janaa zei [Beantwoorden]

Zijn dit de hema eyeliner die je al besproken had in een vorig artikel? En je ziet er heel mooi uit, zeer natuurlijk ;) Topper!

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

Ja ze staan erbij op de foto's. Die op de waterlijn is een 'twist-up' kohl eyeliner en de andere is een liquid eyeliner in een kleine rechthoekige verpakking. Ze zijn echt niet duur, maar werken erg goed.

Janaa zei [Beantwoorden]

Oke bedankt :) dan ga ik eens langs de hema :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.