Nieuw Urban Decay Book Of Shadows


Beste beautylovers!!!!!

JA.. jullie lezen het goed.. Na hun fantastische 15year anniversary palette, waarvan jullie binnenkort foto's en swatches mogen verwachten aangezien ik het palette vandaag in de bus kreeg (YES!), brengt Urban Decay alweer een PRAAAAAAAAAAAAACHTIG palette uit. De vierde editie van hun book of shadows..



16 oogschaduwen, waarvan 10 nieuwe die exclusief in dit palette aanwezig zijn! Alweer stuk voor stuk SUPERmooi en natuurlijk ook van goede kwaliteit!
Een travel-size primer potion, in de verbeterde verpakkingen
Een 24/7 liquid eyeliner (full size!)
Een travel-size supercurl curling mascara
Spiegel
Leuk design (zoals we het bij Urban Decay gewend zijn)

Daarmee waren we al heel blij geweest, maar er is nog meer! Naast enkele 'Get the look'-kaartjes vind je in dit palette ook een kleine speaker, een audio-kabel en een usb-kabel zodat je meteen je mp3 of iPod kan aansluiten om zo terwijl je je make up aanbrengt naar je lievelingsmuziek te luisteren.. PERFECT om te reizen, toch?

Het palette komt in Amerika uit op 20 augustus en zal 64$ kosten.. Of/Wanneer het palette in Nederland verkrijgbaar zal zijn is nog niet bekend. In België zal het spijtig genoeg niet te verkrijgen zijn, maar er is altijd internet (zo ga ik het ook kopen..)

Hier is nog een close-up en enkele swatches..


















Laat me weten wat jullie ervan vinden??!! Ik vind dit palette sowieso echt super! Ik hou van alle Urban Decay producten die ik al geprobeerd heb.. De kwaliteit van de oogschaduwen zijn echt top! Er zijn er wel enkele die ik minder vind: Urban Decay heeft een kenmerkende soort oogschaduwen met dikke glitterdeeltjes, die zijn niet aan mij besteed.. zeer veel uitval en voor je 't weet lijkt heel je gezicht wel een discobal.. Afgaande op de swatches denk ik echter dat dit palette gespaard is gebleven van dergelijke oogschaduwen! Als ik eraan geraak zal dit palette zeker toegevoegd worden aan mijn collectie.. Ik hou ook van het vernieuwende concept met de mini-speaker.. altijd leuk om zo snufjes uit te proberen, echt iets voor mij! Ik ben zoooo benieuwd naar dit palette..

Wie van jullie gaat dit palette ook proberen te pakken te krijgen???


xoxo

Sofie

Foto's: thanks to Temptalia.com en Urban Decay Cosmetics FB

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.