NOTM: Turquoise met witte bloemen


Hey beauties!

Hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik wilde vandaag even een kort artikel posten, mijn Nails Of The Month. Ja, van de maand. Ik heb namelijk gelnagels. Dat is ook de reden waarom jullie zelden nagellakjes in mijn hauls zullen zien passeren. Ik weet dat gelnagels niet echt goed zijn voor de nagels en dat de nagels zeer broos zijn wanneer je besluit om niet langer gelnagels te laten plaatsen. Voor mij is het echter de enige manier om mooie nagels te hebben. Ik ben echt zooo slechts in nagels lakken. Bovendien heb ik er geen geduld voor. Als ik dan ook nog eens mijn nagels moet vijlen, word ik helemaal gek. 

Ik zal niet elke maand een NOTM plaatsen aangezien ik vaak de klassieke french tip doe omdat gelnagels op mijn vakantie/weekendjob eigenlijk niet toegelaten zijn. Zo vallen ze gewoon wat minder op. Nu ik even van mijn vakantiewerk af ben, heb ik wel voor een wat meer flashy kleurtje gekozen. Ik twijfelde nog even, maar dacht: ik ga er gewoon voor. Het is waarschijnlijk toch de laatste maand dat we nog kunnen hopen op een zomers gevoel. Ook al zat dit er de laatste dagen wel niet in, maar goed. Mijn nagels zijn turquoise en op mijn duim en ringvinger staan witte bloemen, afgewerkt met zilver en turquoise diamantjes.



Liefs

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.