Shopsessed: Ebay UD 15 Year Anniversary Palette


Hey cuties!!

Vandaag stel ik jullie mijn nieuw palette voor. Ik kreeg het eergisteren in de bus en was ZOOOOO blij! Urban Decay bracht onlangs een exclusief palette uit naar aanleiding van hun 15-jarig bestaan, samen met haar herfstcollectie. Het palette bevat 15 VOLLEDIG NIEUWE kleuren! De oogschaduwen zijn qua grootte vergelijkbaar met die in het Naked Palette. Op de kwaliteit is ook weinig aan te merken.. ik moet wel zeggen dat de ene oogschaduw al iets poederachtiger is als de andere, voornamelijk Tainted is iets meer aan de poederige kant maar over het algemeen zijn de oogschaduwen echt supergepigmenteerd en supermakkelijk aan te brengen.

Ik bestelde het palette via Ebay omdat het momenteel nog niet in Europa verkrijgbaar is. Vanaf oktober zal het palette in Sephora in Nederland verkrijgbaar zijn. De Belgjes hebben dus weer eens pech =( Daarom bestelde ik het dus ook via internet.. Ik heb op voorhand de verkoopster gecontacteerd om problemen bij de douane te vermijden. Zij heeft er dan ook voor gezorgd dat ik hier geen last van had. Een dikke aanrader deze verkoopster  (http://myworld.benl.ebay.be/ray31456?ssPageName=ADME:X:CEM:BE:1181). Het pakket was zeer goed ingepakt en ik kreeg een zakje van Sephora en een UD sample erbij!





De verpakking van het palette is gewoon prachtig! Het palette komt in een fluwelen doosje dat je kan gebruiken om juwelen of andere in te leggen. Ik ga het hoe dan ook niet weggooien. Het palette zelf lijkt wel een juwelendoosje. De bovenkant is een spiegel met in het midden het UD-logo in paarse fake-diamanten (of toch zoiets). De zijkant heeft een heel mooi design en de onderkant is ook een spiegel maar in een paarse kleur.













Als je het palette dan openmaakt zie je de 15 prachtige kleuren. Niet té 'in your face' maar zeker ook niet saai! Het palette lijkt ingedeeld in drie groepen: links vind je de neutrale kleuren, in het midden de fellere kleurtjes en rechts de donkerdere kleuren die bijvoorbeeld geschikt zijn voor een smokey look. Deze indeling maakt het iets handiger om kleurtjes te matchen en een look te creëren als je een bepaald idee in je hoofd hebt (neutraal, smokey, ..).



Op één oogschaduw na, zijn ze allemaal shimmery. Enkel Blackout, de zwarte oogschaduw, is mat. Dit zijn we eigenlijk ook van Urban Decay gewend: de meeste van hun paletten bevatten weinig matte oogschaduwen. De meisjes die niet van shimmer houden, zullen dus misschien niet echt weg zijn van het palette. Ik, persoonlijk, vind shimmer mooier dan mat..ook voor een look voor overdag. Ik heb ook nog enkele swatches gemaakt voor jullie. Ik heb geen basis onder de oogschaduwen aangebracht.


Chase - Flow - Vanilla - Midnight 15 - Midnight Rodeo


Deep End - Evidence - Omen - Junkshow - Tainted


Half Truth - Blackout - Ace - M.I.A. - Deeper

Ik weet niet wat jullie ervan denken maar ik ben echt zo blij dat ik dit palette heb kunnen bemachtigen. Ik vind de kleuren stuk voor stuk prachtig en je kan er verschillende looks mee creëren wat ideaal is. Bovendien is er nog een leuk extraatje.. In de rechteronderhoek van het palette is er een klein hoekje uitgesneden. Daardoor kan je het eigenlijke palette met de oogschaduwen verwijderen. Zo kan je het zeer mooie doosjes individueel gebruiken en er juweeltjes ofzo in opbergen. Leuk detail toch? Je kan hiermee wachten tot je de oogschaduwen hebt opgebruikt of de oogschaduwen gewoon ergens anders opbergen. 


Ik hou de mijne voorlopig nog in zijn originele verpakking, maar wie weet.. 

En wat vinden jullie van dit palette? Welke kleuren springen er voor jullie echt uit?

Dikke kus beautiesss!

Sofie


1 reacties:

BeautyLoves zei [Beantwoorden]

Dit is zooo mooi! Vanaf het moment dat ik hem online zag, had ik een hebben!-gevoel. Urban Decay is goed bezig :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.