Blogsale Ladies!!!


Hi beauties!

Net als vele andere beautybloggers heb ik mijn collectie eens onder handen genomen. Ik heb gewoon te veel make up en besloot daarom om eens 'grote kuis' te houden. Alle producten waar ik onvoldoende naar grijp, moesten eraan geloven! Mijn Blogsale gaat nu dan ook officieel van start.

Je kan alle producten en uitleg vinden op de pagina 'Blogsale'. Mijn Blogsale-pagina zal nog regelmatig geüpdate worden, maar ik zal dit altijd laten weten.

Zijn er nog vragen of opmerkingen? Stel ze gerust! 

Veel shopplezier, ladies!

xoxo

Sofie



3 reacties:

Céleste zei [Beantwoorden]

Heel veel succes!

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

@Céleste Thanks!

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Good luck!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.