Nieuw bij Benefit


Hi beauties

Benefit gaat een nieuw product op de markt brengen en dat wilde ik jullie toch even meedelen. Het product heet Watt's Up! en is een cream-to-powder highlighter. Hij geeft een champagnekleurige glans en kan zowel boven als onder de foundation gebruikt worden. Je kan deze highlighter nu al in de Inno terugvinden. De prijs ligt rond 30€.

watt's up!

watt's up!
watt's up!
Zoals je op de foto ziet, heeft de highlighter twee verschillende uiteinden. Met de bovenkant breng je het product aan. Daarna kan je met behulp van wat Benefit 'de Soft Glow Blender' noemt tot de perfecte glow komen. Ik ben alvast benieuwd!

Wat denken jullie ervan?

xoxo

Sofie

Pictures thanks to: Benefit

6 reacties:

Femikins zei [Beantwoorden]

Ik was vandaag in de Inno in Antwerpen en het product lag er al! De prijs herinner ik me vaag maar dacht iets van een 30 euro.

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

@Femikins Thq sweets! Heb het meteen in het artikel aangepast!!!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Dat lijkt me een leuk product. Ben wel benieuwd naar swatches

Femikins zei [Beantwoorden]

Heb ergens gelezen dat de prijs 34,50 euro is. Maar ik ga woensdag nog eens naar Antwerpen en dan zal ik het vragen. Misschien koop ik hem wel maar eigenlijk mag ik niet want ik wil het gat in mijn hand wat dichten. :p

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Ik ben vooral benieuwd naar het resultaat, hoe het er op de huid uitziet.

Femikins zei [Beantwoorden]

Het is 32,10 euro bij INNO dus dezelfde prijs als de doosjes blush en bronzer. Ik wou het product proberen maar er stond geen tester van...dus niet gekocht.

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.