Shopsessed: Skin 79 BB Cream


Hi beauties!

Ik denk dat velen onder jullie het met mij eens zullen zijn als ik zeg dat beautyblogs slecht zijn voor de portefeuille! Spijtig genoeg worden ze er niet minder leuk door. Ik was een paar weken geleden weer eens aan het surfen door beautyblogland en kwam op een blog terecht waar ik een setje van BB cream samples zag van het toch wel gekende merk Skin 79. Ik wil al lang BB cream uitproberen, maar had geen zin om er veel geld aan uit te geven. Ik wist namelijk niet of ik de BB cream wel goed zou vinden. Een setje met samples was dus perfect voor mij. De blogster had bij het artikel ook een link geplaatst naar de ebay-verkoper bij wie ze het setje kocht. Ik ging meteen kijken en gelukkig waren er nog enkele sets beschikbaar. Dit is hoe het setje eruitziet.



Je krijgt vier verschillende soorten BB cream:Skin79 Pink Super+ BB, Skin79 Gold Super+ BB, Skin79 The Diamond Prestige BB en Skin79 Luminous Pearl BB. Elke tube bevat 5 gram product. 


Hier zijn al enkele swatches:


Ik ben superbenieuwd om deze producten uit te proberen!!! De meningen over BB creams zijn zo verdeeld, dus ik moest het wel uitproberen om te weten of ik hoor bij de voorstanders of bij diegene die er niet zo gek op zijn. Jullie mogen hier zeker een review over verwachten!

Hebben jullie al BB creams uitgeprobeerd? Welke? Wat vond je ervan? Like or not?

xoxo

Sofie

4 reacties:

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik heb zelf nog geen BB cream gebruikt omdat ik denk dat ze te licht gaan zijn. Ben wel heel benieuwd naar je review !

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Ben je deze al aan 't gebuiken? Wat vind je ervan? Ben benieuwd naar je mening!

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

@Peggy Ben ze een voor een aan het uitproberen. Gebruik ze liever meerdere keren voor een mening te vormen. De reviews komen er binnenkort aan!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik vind nergens je review hierover en ik ben er toch benieuwd naar! :p
Groetjes

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.