Superleuke wedstrijd gespot + Shoutout


Hi beauties!

Jullie zagen al dat ik een tijdje geleden naar een persevent van Givenchy, Kenzo, ... mocht. Daar ontmoette ik een supersympathieke meid van een franstalige Belgische beautyblog. Sindsdien volg ik haar blog op de voet en ik moet zeggen: ik ben echt blij dat ik haar daar tegen het lijf gelopen ben, anders was ik waarschijnlijk nooit op haar blog gekomen. Ze post superveel artikels, die bovendien ook nog eens leuk en interessant geschreven zijn. Een echte aanrader! Maar.. the best is yet to come! Vanaf vandaag heeft ze een fantastische wedstrijd online staan! Je kan echt een heleboel dingen winnen!

Ga vlug een kijkje nemen op Something New
Wil je ook meedoen met de wedstrijd? Like de facebookpagina van Something New en comment het artikel over de wedstrijd! Als jullie zo lief zouden willen zijn, laat dan even weten dat je via mij op haar pagina terechtkwam! Ik ding namelijk ook mee naar die prijs!

Beauties, veel geluk!

Liefs

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.