FOTD: The Body Shop Shimmer Cubes, ELF etc.


Hello beauties

Oorspronkelijk was het de bedoeling om een Eye Of The Day te doen in plaats van een Face Of The Day. Ik moest die dag niets speciaals doen, dus besteedde ik niet veel aandacht aan mijn foundation, poeder en dergelijke. Op zo'n dagen profiteer ik ervan om die producten te gebruiken die ik minder goed vind op te gebruiken. Maar omdat ik ook de blush van The Body Shop (uit de Shopsessed van gisteren) gebruikte, besloot ik om jullie maar ineens het geheel te tonen.

Voor de ogen ben ik gegaan voor een draagbare look met een kleurtje. Daarvoor heb ik de The Body Shop Shimmer Cubes gebruikt, de blauwe variant. Om mijn bruine ogen nog meer naar voor te laten komen gebruikte ik een donkerblauwe eyeliner van ELF.

De lippen heb ik nude gehouden zodat alle aandacht naar de ogen uitging. Hiervoor gebruikte ik een lipstick en een lip stain van ELF.







Dit zijn de producten die ik gebruikt heb..



Concealer: Maybelline Dream Matte Mousse Concealer in Cream

Foundation: Maybelline Dream Matte Mousse Foundation in Fawn

Poeder: L'oréal True Match Poeder in Golden Beige

Blush: The Body Shop Cheek and Face Powder in Chestnut

Eyes: The Body Shop Shimmer Cubes in Blue Moon, ELF Brightening Eyeliner Pencil in Midnight en Maybelline Volum'Express Cat Eyes Mascara

Lips: ELF Mineral Lipstick in Natural Nymph en ELF Lip Stain in Bombshell

xoxo

Sofie




13 reacties:

DressesAndDaisies zei [Beantwoorden]

Mooi meisje ben je!
Die cubes zien er zo mooi uit! Heb eens naar je ebay link gekeken waar ze hen verkopen en eigenlijk valt de prijs goed mee! :) Veel product ook!

Mooimooi!

Steffi zei [Beantwoorden]

Leuke look! En die blush staat je echt heel goed :)

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooie look ! Het blauwe laat je ogen mooi uitkomen.

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Wat een mooi look, i love the shimmer.
Liefs, xxx

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

Bedankt voor de lieve reacties meisjes!!!

Eva M. zei [Beantwoorden]

Mooie look en héél fotogeniek ;-) !

BeautyLoves zei [Beantwoorden]

Mooie ooglook hoor! Staat je goed!

Petra zei [Beantwoorden]

Heel mooi, en de nude lips gaan er inderdaad super bij!! Pretty!!

Milady zei [Beantwoorden]

Wat een mooie ooglook! Lekker subtiel.

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooie look !

Janaa zei [Beantwoorden]

Mooi :) Ziet er best een goede mascara uit ook ;)

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Mooi gedaan! Haaa...ik wil ook bruine ogen, dan kan je alle kleuren gebruiken en experimenteren!

Elien zei [Beantwoorden]

Mooie ooglook! en die mascara ziet er goed uit :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.