Shopsessed: MAC Posh Paradise (JA, NU AL in de winkels!!!)


Hi beauties

Vandaag heb ik twee keer een Shopsessed voor jullie. Dat komt doordat de Posh Paradise-collectie van MAC een weekje vroeger in de rekken ligt. Ik las op it-girl.be dat de collectie er in Antwerpen al was, dus ging ik dinsdag in Brussel een kijkje nemen en ja hoor, ook daar was de collectie al beschikbaar. 

Net als bij de Fall Colour-collectie, kocht ik van de Posh Paradise-collectie enkel de twee dingen die op mijn wishlist stonden (artikel). Er waren nog mooie paint pots en lipsticks, maar met mijn studentenbudget kan ik nou eenmaal niet alles hebben. Ik probeer altijd vooraf voldoende research te doen en swatches te bekijken (aangezien de collecties in Amerika vroeger uitkomen), zo stel ik mijn wishlist samen. Meestal zijn de producten die ik op basis van de swatches verkoos, ook de producten die ik in het echt verkies. 

Van de Posh Paradise-collectie kocht ik één paint pot en één mattene lipstick.





Ik kocht de paint pot in Imaginary, een blackened navy blue met een donkerpaarse schijn en de Mattene lipstick in Deliciously Forbidden, een mooie roze bessenkleur ideaal voor herfst en winter. De paint pot kostte 18€, de lipstick 17,5€.

Hier zijn de swatches van mijn aankoopjes van de Fall Colour- en de Posh Paradise-collectie.

Mattene lipstick in Deliciously Forbidden - Paintpot in Imaginary
MSF in Porcelain Pink - MSF in Lightscapade 
Swatch van Imaginary Paint Pot op mijn vinger

Close up van de MSF's
Porcelain Pink - Lightscapade

Welke producten van de Posh Paradise-collectie staan er op jullie wishlist??

Liefs

Sofie

7 reacties:

Eva M. zei [Beantwoorden]

Mooie producten ! Ik zou graag zo'n lipstick aan mijn collectie toevoegen, het enige probleem is dat wnr ik nr Mac ga, ik meteen veel te veel meenemeem en dat moet ik nu echt wel ff vermijden :d !

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Wat een mooie producten. Ik ga dinsdag naar de MAC winkel.
Liefs, xxx

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooi ! Ik heb nog maar 1 mac product ( een blush ) en ben er tevreden over !

Anoniem zei [Beantwoorden]

De lipstick ziet er erg mooi uit !

Anoniem zei [Beantwoorden]

Leuke producten, i love the lipstick

Tessa zei [Beantwoorden]

mooie paintpot <3 ben dol op die dingen

Ruby And Siel zei [Beantwoorden]

Wat een prachtige lippenstiftkleur!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.