EOTD: ELF (Quick & Easy)


Hi girlies

Vandaag heb ik een Eye Of The Day voor jullie. Ik heb ervoor gekozen om (zo goed als) enkel producten van ELF te gebruiken. Aangezien ik geen mascara van ELF heb, koos ik er een van een L'oréal. Alle andere producten zijn van ELF en kosten samen slechts 3€.


Dit zijn de vier producten die ik gebruikte:
  •  ELF oogschaduw duo in Mocha Swirl (denk ik, het plakkertje met de naam was van de achterkant verdwenen). Ik bracht de lichtste kleur aan tot aan de crease en de donkere kleur in de crease
  • ELF Liquid Eyeliner in Plum voor een subtiele winged eyeliner
  • ELF Brightening Eyeliner in Plum lichtjes op de waterlijn aangebracht
  • L'oréal Voluminous Mascara in Carbon Black
Ik heb deze look op een ochtend gedaan, voor ik naar school ging. Zoals ik in de titel al zei: deze look is echt supersnel en makkelijk om te doen.

Met flits

Met flits

In sterk natuurlijk licht

In sterk natuurlijk licht
Dragen jullie veel make up om naar school te gaan? Of gaan jullie ook eerder voor een snelle, simpele look? Ik ga eigenlijk ook vaak voor een neutrale look omdat ik er dan niet over moet nadenken :p

xoxo

Sofie


7 reacties:

Myrna zei [Beantwoorden]

Wat een mooie look, heel neutraal! Eigenlijk draag ik altijd een simpele look naar mijn werk, ik draag bijvoorbeeld nooit oogschaduw als ik moet werken, daar heb ik gewoon geen tijd voor. Maar voor de rest gebruik ik eigenlijk gewoon alles, foundation, concealer, blush, bronzer, wenkbrauwpotlood, oogpotlood, mascara en een lippenbalsem.

Cynthiia zei [Beantwoorden]

Wat een mooie look, inderdaad heel natuurlijk, netjes! Ik draag gewoon veel make-up naar school, maar ga wel altijd voor de nude look omdat het beter erbij past. :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Mooi :-) Mijn make up hangt af van mijn mood, soms besteed ik er veel tijd aan en heb ik een smokey eye, soms is het gewoon eyeliner en mascara.

Luna zei [Beantwoorden]

Hey wat leuk! wil je me volgen op bloglovin'? GFC gaat weg! :'( X, Luna http://www.bloglovin.com/blog/2582209/lunas-lovely-world

Anoniem zei [Beantwoorden]

Mooie look! Zo iets draag ik ook naar school, maar vaak zonder eyeliner :)
x

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ziet er heel netjes uit. Leuke look.
Liefs, xxx

Milady zei [Beantwoorden]

Ik draag ook regelmatig een neutrale look, dat geeft je net een beetje extra :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.