Reminder: WINACTIE





Lieve beauties..

de winactie loopt bijna op zijn einde.. Dus ik wou jullie er toch graag nog eens aan herinneren! Voor diegenen die nog niet meededen of diegenen die wel al meedoen, maar nog een extra entry wensen zet ik alle entry-mogelijkheden nog eens op een rijtje!


  • Volg me op Bloglovin' en/of Google Friend Connect (bij alletwee volgen = 2 entries)
  • Like dit artikel op Bloglovin'
  • Laat een comment achter onder dit artikel met alle relevante informatie en een geldig e-mailadres natuurlijk (Als je gebruik maakt van de mogelijkheden voor extra entries, vergeet dan niet je Twitter- of FB-naam of een link naar je blog/post)
Extra entries:
  • Like TBBR op Facebook (+1)
  • Volg me op Twitter @BeautyReview101 (+1)
  • Tweet (+1 voor elke tweet, max. 1 per dag): Ik doe mee met de winactie ophttp://bit.ly/uP70hH (@BeautyReview101) 
  • Schrijf een blogpost of vermeld de winactie in je sidebar (+2)

Jullie hebben nog ongeveer een weekje om mee te doen. Aarzel dus niet!

xoxo

Sofie

6 reacties:

Karen zei [Beantwoorden]

Ik doe al mee met deze GE-WEL-DIG-E winactie!♥
xx

Lonneke zei [Beantwoorden]

Ik volg je via bloglovin, en like het artikel.
Mijn e-mail is : lifeoflonneke@hotmail.com
Ik like je op facebook. mijn naam is lonneke noordeloos
VOlg je op twitter : @xLonneke97
Ik heb de zin getweet en ga dit zeker vaker doen!
En je foto staat in mijn sidebar met een link.
Nu maar heel hard duimen want het is echt een GEWELDIGE GIVE AWAY!
x

Beauty Treasures zei [Beantwoorden]

leuke winactie, ik doe ook graag mee! ik volg je op twitter, heb je winactie getwitterd http://twitter.com/#!/BTSteffi/status/152134726688309248 en heb je op facebook. leuke producten heb je eruit gekozen!

Lien zei [Beantwoorden]

Ik doe (op de valreep :)!)ook graag mee met deze leuke winactie!
Ik volg je via bloglovin & Facebook!

(lien.verdoodt@hotmail.com)

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik heb je ook nog ontdekt en wil bij deze ook graag deelnemen. Maar (!) ik krijg steeds de melding dat jullie FB pagina niet bestaat. Ik volg je al via Bloglovin' maar FB krijg ik maar niet geopend. Help!
rebecca[dot]vr[at]hotmail[dot]com

Anoniem zei [Beantwoorden]

ik doe graag mee met je leuke actie!
Ik volg je via Bloglovin' en ik heb je artikel geliked.

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.