Confessions Of A Testaholic: Lancôme Hypnôse Mascara


Hello girls!

Bij mijn bestelling op Sephora.fr kreeg ik een staaltje van de Lacôme Hypnôse Mascara. Ik was helemaal opgetogen omdat ik veel goede dingen over deze mascara hoorde. Spijtig genoeg ligt de prijs nogal hoog voor een mascara, vind ik. Een staaltje was dus ideaal.




Ik heb niet de gewoonte om veel geld uit te geven aan mascara. Ik gebruik voornamelijk mascara's van Maybelline of L'oréal die rond de 10-15€ kosten, wat ik eigenlijk al prijzig genoeg vind. Als het kan, bestel ik ze dan ook via Ebay omdat ze daar vaak goedkoper zijn. Ik vroeg me dan ook af of die high-end mascara's zoals die van Lacôme zo veel beter zijn dan diegene die ik heb. Als dat zo was, zou ik misschien wel bereid zijn om die 25€ neer te tellen. Tijd om te gaan testen dus.

De verpakking van de mascara is zwart met gouden details. Het is een vrij strakke, chique-ogende verpakking. Een leuke detail vind ik de curve in het flesje.


Het borsteltje van de mascara heeft niet echt iets speciaals op het eerste zicht. Het borsteltje is niet gebogen, maar gewoon recht.

De formule is vrij nat, naar mijn gevoel maar daar heb ik persoonlijk niet echt een probleem mee. Wel zorgt dat ervoor dat ik al eens plekjes heb onder of boven mijn ogen aangezien mijn wimpers van nature nogal lang zijn, maar hier let ik altijd op wanneer ik mascara heb aangebracht.

zonder mascara
Met Hypnôse

Was ik echt onder de indruk van de mascara? Niet echt. Doorgaans gebruik ik mascara's van de drogisterij en die werken voor mij even goed, sommige zelfs beter. Zeker wat volume betreft, doen andere mascara's het beter. Ik had ook de indruk dat de mascara nogal snel klontert en mijn wimpers ook niet allemaal gelijk langt maakt. In mijn review over de Maybelline Cat Eyes mascara zie je dat deze dat wel doet. De Hypnôse mascara kost bovendien 28,5€ in de parfumerie, wat ik sowieso te veel vind. Zeker aangezien je mascara's maar 3 à 6 maand mag gebruiken. Voor die prijs zou hij echt al extreem fantastisch moeten zijn.

Ik weet dat velen wel gek zijn op deze mascara, maar voor mij doet hij echt geen wonderen. Ik heb meer aan mijn mascara's van Maybelline en dergelijke.

Zijn jullie wel weg van deze mascara? Of een andere high-end mascara?


xoxo

Sofie

9 reacties:

Eva M. zei [Beantwoorden]

Het is een mooi resultaat, maar zou er zelf ook niet de volle prijs voor geven. Ik koop vaak mascara's van Catrice en ben daar zeer tevreden van.

Bellachique zei [Beantwoorden]

Het is wel heel mooi op jou, maar idd 28 euro voor een mascara is echt teveel, er zijn genoeg betere goedkopere mascaras op de markt :).

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Wauw, het eindresultaat is wel heel erg mooi joh! Mooie zwoele lange wimpers. :D Hij is inderdaad aan de dure kant, maar hij levert wel goed werk.

Anoniem zei [Beantwoorden]

Het resultaat ziet er toch wel goed uit hoor !

Anoniem zei [Beantwoorden]

Oh, ik wist niet dat Sephora.fr ook in België leverde.

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ik heb veel goeds over deze mascara gelezen. Jammer dat die voor jouw niks extra's toevoegt.
Liefs, xxx

Rissa zei [Beantwoorden]

Je wimpers zien er echt glam uit! Alleen ja, 28 euro voor een mascara vind ik eigenlijk ook wat te ver gaan.

Elien zei [Beantwoorden]

Mooi resultaat, maar inderdaad wel veel geld!

Unknown zei [Beantwoorden]

Ik gebruik eigenlijk zelden tot nooit high end producten. Ik vind het ook van de zotte om 28 euro neer te tellen voor een mascara :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.