ELF Studio Blushes


Hey beauties!

Ondertussen heb ik enkele van de ELF Studio blushes al een tijdje in mijn bezit. Ik heb 9 van de 11 kleurtjes, maar ik ga er vandaag maar 8 bespreken. De negende is namelijk Gotta Glow, wat eigenlijk een highlighter is.

Candid Coral - Berry Merry - Blushing Rose - Peachy Keen
Tickled Pink - Mellow Mauve - Fuschia Fusion - Pink Passion
De verpakking doet wat denken aan die van Nars. Het is een strakke zwarte verpakking met een 'piepgaatje' waardoor je de kleur van de blush kan zien. Verder staat er gewoon 'elf blush' op. De naam van de kleur vind je achteraan op een minuscuul plakkertje. In principe vind ik de verpakking wel oké maar het grote probleem is dat ze snel vuil wordt. Kijk maar op de foto naar de eerste blush bovenaan, je ziet er vingerafdrukken staan ondanks het feit dat ik de verpakkingen had schoongemaakt (of toch een poging tot had gedaan). Er komen dus niet alleen snel vlekken op de verpakking, maar deze vlekken zijn ook niet makkelijk weg te krijgen. Een beetje een 'pain in the *ss' maar goed, de prijs (4€) maakt dat allemaal niet zo'n probleem. Uiteindelijk telt het product zelf.

Candid Coral - Berry Merry - Blushing Rose - Peachy Keen
Tickled Pink - Mellow Mauve - Fuschia Fusion - Pink Passion

Zoals je ziet zit er aan de binnenkant van het openklapbaar gedeelte een spiegeltje. Spijtig genoeg is dat vrij klein, veel te klein om je blush mooi op te doen als je 't mij vraagt. Maar genoeg over de verpakking, over naar de blush. 

Er is een goede verscheidenheid aan kleuren te verkrijgen waardoor je er voor elke look wel een geschikte kleur tussen vindt. Sommige blushes bevatten glitters, andere zijn gewoon wat shimmery maar geen van de blushes die ik heb is volledig mat. Wat betreft de pigmentatie ben ik erg tevreden. De meeste van deze blushes zijn niet té gepigmenteerd en dat heb ik het liefst bij blushes. Ik bouw liever een kleur op dan dat ik er in één swipe uitzie als een clown. Er zitten wel een blush bij, Blushing Rose, die zeer sterk gepigmenteerd is. Daarmee moet je iets voorzichtiger omspringen. 


Candid Coral - Berry Merry - Blushing Rose - Peachy Keen
Tickled Pink - Mellow Mauve - Fuschia Fusion - Pink Passion

Als ik deze blushes punten zou moeten geven, krijgen ze zeker een 8 op 10. Een groot pluspunt is natuurlijk de prijs, 4€ voor een blush is echt geen geld. Verder zijn er voldoende kleurtjes om uit te kiezen en kan je de blushes makkelijk opbouwen tot de kleur die jij wenst. Minder goed is het feit dat er makkelijk vlekken komen op de verpakking. Ook kunnen sommigen vinden dat de pigmentatie van sommige kleuren niet goed genoeg is. Afhankelijk van hoe donker je bent, zal je bepaalde kleuren misschien niet zo goed zien. Ikzelf ben bij MAC een NC25 en kan alle kleurtjes gebruiken. Sommige moeten wat opgebouwd worden, andere niet. Hoogstwaarschijnlijk zullen de twee nieuwere kleurtjes ook toegevoegd worden aan mijn collectie. Ik denk trouwens dat de Giddy Gold, net als Gotta Glow eerder een highlighter zal zijn dan een blush.

Deze blushes kan je enkel online verkrijgen op eyeslipsface.be

Hebben jullie deze blushes al uitgeprobeerd???

Liefs

Sofie



8 reacties:

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Wat een mooie kleurtjes.
Liefs, xxx

Anoniem zei [Beantwoorden]

Van ELF heb ik nog geen blushes maar ze zien er wel goed uit. Er zitten een aantal mooie kleurtjes tussen.

Pimpernell zei [Beantwoorden]

'kHeb ze ook allemaal en inderdaad, voor hun luttele prijs zijn ze super!

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Mooie blushes om te zien! Ik ben in voor de Peachy Keen. Hij ziet er ook nog eens apart uit. :) ELF is gewoon amazing, niet alleen qua kwaliteit en geweldige prijs!

Marijke zei [Beantwoorden]

Ik heb Candid Coral, zo'n mooi kleurtje!

Eva M. zei [Beantwoorden]

Supermooie kleuren allemaal ! Ik twijfel al lang om es wat te bestellen bij elf maar doe het somehow dan toch nooit.

Elana zei [Beantwoorden]

Superleuk! Ikzelf heb alleen tickled pink, maar ik vind dat daar nét iets teveel shimmer in zit voor overdag.
Leuke blog!
xx

Laura. zei [Beantwoorden]

Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ik ben er wel benieuwd naar

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.