Mini-Blogsale (Bobbi Brown & Mac)


Hey beauties..

ik heb enkele producten staan van nog vrij recente collecties die ik veel te weinig gebruik. So pretty, maar om de een of andere reden grijp ik er niet naar. Daarom dacht ik: misschien kan ik er dan beter iemand anders  blij mee maken. Het gaat om een palette van Bobbi Brown en een lipstick en lipglass van MAC.

Bobbi Brown Eye Paint Palette in Chocolate&Gold
Links op de foto

Lipstick in Mellowarm en lipglass in Join the party
van de Warm Face Kit uit de Glitter&Ice collectie
Het palette kostte oorspronkelijk zo'n 42€.. Ik heb het een keer geswatched.. Graag had ik er nog een 35€ voor gehad. De lipsticks van MAC kosten normaal gezien 18€, lipglasses kosten normaal rond de 17,5€. Ze zijn 2x gebruikt. Ik dacht aan zo'n 25€ voor de twee.

De prijzen zijn inclusief verzendkosten.. hou er rekening mee dat dit wel geen verzekerde verzending is.. dit is gewoon verzending via brievenbuspost. Wil je andere verzending, dan moet ik de kosten gaan navragen in het postkantoor. Ik kan je de producten voor de zekerheid ook persoonlijk overhandigen in Aalst, Brussel of Leuven.

Als je vragen hebt, stel ze gerust.. Wil je een van de dingen, laat dan een comment achter en stuur me een mailtje op thebelgianbeautyreview@live.be 
Ben je niet akkoord met een van de prijzen.. let me know.. doe gerust een bod en dan kunnen we nog altijd zien!

xoxo

Sofie


2 reacties:

Charlotte zei [Beantwoorden]

wauw mooie dingetjes zeg!
x

Karen zei [Beantwoorden]

*kwijl* *kwijl*
die paletten zijn prachtig ik zou ze best willen kopen maar ik heb er sorry geen 35 euro voor over :$
xx

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.