Too Faced Chocolate Soleil Bronzer: my favorite!


Hoi beauties

Ik heb eigenlijk zelden een favoriet product. Ik gebruik veel dingen even graag, slechts zelden is er echt een product dat eruit springt voor mij. Qua bronzer heb ik altijd veel verschillende bronzers gebruikt maar nu heb ik mijn holy grail-bronzer gevonden. Het is de Chocolate bronzer van Too Faced. Ik heb hem al even in mijn collectie maar gebruikte hem eigenlijk niet vaak. Tijdens mijn welness-tripje naar Antwerpen met mijn beste vriendinnetje had ik hem dan meegenomen. We gebruikten hem alletwee en waren er weg van.



Wat betreft de verpakking, zit het goed. De bronzer zit in een mooie verpakking en heeft bovendien een goeie grootte, je krijgt dus veel product. Eens je het doosje opent, ruik je meteen een chocoladegeur. Vandaar ook de naam. Hoewel ik zelf niet echt gek ben op chocolade, stoort de geur me niet. Eens je de bronzer aanbrengt, vervaagt de geur ook snel. 



De bronzer bevat echt cacao poeder, wat roodheid zou moeten verminderen en de huid meer effen zou laten lijken. Ik draag eigenlijk altijd foundation wanneer ik bronzer gebruik dus of dit echt het geval is, kan ik niet bevestigen. Wat ik echter wel kan zeggen is dat deze bronzer voor mij echt wonderen doet. Eerst en vooral is het een volledig matte bronzer, waardoor hij perfect is om te contouren. Bovendien is de bronzer donkerder dan de meeste andere bronzers waardoor je de bronzer over heel je gezicht kan aanbrengen en daarna nog kan contouren. Dat zorgt er ook voor dat je de bronzer nog steeds kan gebruiken wanneer je wat gebruind bent. Maar.. het beste van al aan deze bronzer is dat hij geen vlekken laat en dat hij je niet oranje maakt.





Er hangt wel een prijskaartje aan deze bronzer: hij kost 26€ (bij sephora.fr), wat uiteraard niet goedkoop is. Ook is hij in België niet verkrijgbaar (in Nederland wel). Voor mij maakt dat echter niet veel uit, deze bronzer is echt mijn favoriet. 

Hebben jullie een favoriete bronzer? 

xoxo

Sofie



8 reacties:

Eva M. zei [Beantwoorden]

Mooie bronzer ! Idd niet zo goedkoop, mijn favo bronzer is er wel eentje van Dior. Das ff het dubbele van de prijs,auch.

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Wauw, wat een prachtige bronzer! De verpakkingen van Too Faced zijn echt gorgeous, maakt niet uit wat je koopt, het is altijd netjes ingepakt in een soort van cadeautjesformaat. De kleur is ook heel natuurlijk, wat gaaf dat er echt cacao poeder in zit! Mijn favoriete bronzer is de NYX Blush in de kleur Taupe.

pimpernell zei [Beantwoorden]

Deze is inderdaad super!! Ook Hoola van Benefit vind ik een aanrader. Die twee zijn dan ook must haves als je 't mij vraagt :-)

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Deze is echt super mooi en handig om te hebben.
Liefs, xxx

jody zei [Beantwoorden]

Wat een mooie bronzer!

Stasja zei [Beantwoorden]

Ik heb nog niks van Too faced maar daar moet dringend verandering in komen! Deze ziet er goed uit, en matte bronzers zijn altijd beter vind ik. :)

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Dit hoort zich heel goed aan, en de swatch ziet er ook prima uit!

Stefanie zei [Beantwoorden]

Hij bestaat sinds kort ook in 'milk chocolate'. Ik denk dat dat voor mij beter zal zijn. Spijtig dat je too faced niet in Belgi¨kan vinden hé. Zoals zoveel geweldige producten pffff.
Ik heb de bronzer wel gevonden op http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/g/chocolatesoleil/
Hij kost daar €20 en de verzending is GRATIS.
Allen daarheen ;)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.