Guerlain Terracotta - Sun In The City (Summer 2012)



De lentecollecties liggen nog maar goed in de winkels en de volgende collecties komen er al aan. Vandaag stel ik jullie de Guerlain Terracotta collectie, Sun In The City voor. Deze collectie ligt sinds gisteren (15 maart) in de parfumerieën.

Laten we beginnen met de ster van de collectie: de Terracotta Summer in the city Poudre éclat metal attrap soleil (60,59€). Dit is een goud-glanzende highlighter met metallic finish.

Terracotta Light – Poudre Bronzante Légère (45,46€)
Guerlain kom uit met 2 nieuwe tinten: 04 Sun Blondes  & 05 Sun Brunettes

Terracotta Sun Hydraterende zonnecreme met tan booster (38,37€)
Ook deze komt uit in 2 versies : Blondes SPF 30  & Brunettes SPF 15 (110 ml)


Terracotta Blush Illuminator « effet soleil » (38,40€)
Alweer in 2 tinten: 02 sunny pink  & 03 Spicy Coral


Terracotta Brush (35,36€)

Deze collectie bevat ook 2 producten die reeds deel uitmaken van het Guerlain-assortiment, namelijk de 4 Seasons bronzer en de hydraterende bronspoeder.


Prachtige collectie toch? Zo zomers.. geeft me meteen zin om te gaan liggen bruinen (als het weer dat zou toelaten natuurlijk!). Ik kijk vooral uit naar het sterproduct en de twee blushes!

Naar welke producten zijn jullie benieuwd?

xoxo

Sofie

Foto's en info: thanks to beautyscene.nl

5 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

die highlighter is gewoon de perfectie :D

Lisa zei [Beantwoorden]

Prachtige collectie, maar dat zijn we gewend van Guerlain. De Terracotta light lijkt me wel wat!

MissPrettiness zei [Beantwoorden]

Ziet er een hele prachtige collectie uit. Allen is deze veel te duur voor mij...

Cynthiiaa zei [Beantwoorden]

Guerlain heeft ook altijd mooie producten om te zien, meer eyecatchers! Gave collectie weer. :)

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Prachtige collectie.
Liefs, xxx

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.