Shopsessed: Catrice Million Styles en feMALE en NOTW



Na lang wachten vond ik vorige week zaterdag de Catrice Million Styles Top Coats in onze Kruidvat. Er liep nog een promotie waarbij je 30% korting kreeg bij de aankoop van drie producten. Ik profiteerde hier natuurlijk van en kocht zes lakjes. Vijf ervan zijn topcoats en eentje van de feMALE-collectie.

Have an ice day - Miss money penny - Holo, qué tal? -
Godfather of pearl -  Return of the space cowboys - A woman's world

Pretty, pretty, prettyyyyy! In een mum van tijd ben ik veranderd van iemand die niet graag nagellak kocht naar een nagellaklover. Ik heb een hele tijd gelnagels gehad maar ben echt blij dat ze eraf zijn. Ik ben wel allesbehalve een expert in nagellakken, maar je kan niet alles hebben in het leven hé. Ik ging meteen aan de slag met A woman's world en Miss money penny. 




Zoals jullie waarschijnlijk al zagen, heb ik beide lakjes op mijn wijsvinger, middenvinger en pink en heb ik op mijn ringvinger enkel A Woman's World. Ik vind dat beide lakjes echt zeer mooi samen staan! Aan A Woman's World alleen moest ik wel even wennen door de zeer matte finish maar ik vind hem ondertussen wel zeer mooi. 

Welke lakjes kochten jullie van deze collecties?

xoxo

Sofie


8 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

mooie kleurtjes :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Staat leuk ! Ik ben met momenten into nagellak. Soms koop ik elke week wat lakjes en dan weer twee maand niet.

MissPrettiness zei [Beantwoorden]

Mooie kleurtjes!

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Zelf kocht ik : Godfather of pearl - Return of the space cowboys - A woman's world, Have an ice day - Miss money penny dus bijna allemaal dezelfde als jij:-)

I love them by the way!

Sofie zei [Beantwoorden]

Ik stond eerder deze week voor een vol (volledig vol!) schap, maar uiteindelijk nam ik enkel 'Shake it Flake it' mee. De rest was precies niets voor mij :)

Bellachique zei [Beantwoorden]

Geweldig mooie combinatie, daar had ik zelf niet aan gedacht, ik heb ze ook beide :).

Lonneke zei [Beantwoorden]

wat onwijs leuk !
x

Lisa zei [Beantwoorden]

t zijn echt super leuke lakjes (:
en a woman's world is ook super mooi, echt leuk voor de zomer

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.