Demak'up Smeuïge Reinigingsmelk en Duo + wattenschijfjes



Even terug konden jullie mijn review van de Demake'up Schuimende Reinigingsgel al lezen. Vandaag vertel ik jullie mijn mening over twee andere producten van het nieuwe 'Cotton Science'-gamma, namelijk de Smeuïge Reinigingsmelk en de Duo+ wattenschijfjes.

Reinigingsmelk is eigenlijk een product dat ik maar weinig gebruik. Ik gebruik vaker reinigingsdoekjes omdat ik vind dat reinigingsmelk vaak een vettig gevoel achterlaat, alsof er nog residu van de melk op je huid hangt. Aangezien ik deze reinigingsmelk kreeg om te testen besloot ik deze toch uit te proberen. Ter vergelijking gebruikte ik eerst enkele dagen een andere reinigingsmelk om te kunnen vergelijken. De Demak'up Reinigingsmelk verwijdert je make up zeer goed. Ook mijn mascara kwam er meteen af (ik gebruik geen waterproof mascara). Het grote pluspunt aan deze reinigingsmelk is echter dat er geen sprake is van een vettig gevoel na gebruik. Op die dagen dat ik laat thuiskom of gewoon doodop ben en het niet meer kan opbrengen om nog mijn gezicht te wassen voor het slapengaan (Shame on me, maar die dagen hebben we allemaal toch wel eens), is dit het product waar ik naar grijp. Ik gebruik nog altijd liever reinigingsdoekjes dan reinigingsmelk, het gaat gewoon sneller maar als je houdt van reinigingsmelk kan ik je deze zeker aanbevelen. Net zoals de andere producten van het 'Cotton Science'-gamma ruikt deze melk trouwens heerlijk!

Om mijn gezichtsmake-up met de reinigingsmelk te verwijderen, gebruik ik de Duo+ wattenschijfjes. Deze hebben een egale zijde en een zijde met een honingraatstructuur (zie foto hierboven). Ik heb de werking van de honingraat-zijde vergeleken met de werking van een wattenschijfje van een ander merk. Door de honingraatstructuur haalde ik in één beweging opmerkelijk meer make-up eraf dan met een egaal wattenschijfje.

Gewoon wattenschijfje - Duo+ met honingraatstructuur
Ik dacht altijd dat wattenschijfjes toch gewoon wattenschijfjes waren en zag niet in waarom ik meer zou betalen voor zoiets simpels. Ik denk daar anders over sinds ik duidelijk de verschillen gezien heb. Om oogmake-up te verwijderen, zou ik wel de zachtere zijde gebruiken of nog beter: de Sensitive wattenschijfjes van Demak'up. Daarvan krijgen jullie binnenkort ook een review.

Gebruiken jullie vaak reinigingsmelk?
Wisten jullie dat wattenschijfjes zo konden verschillen?

xoxo

Sofie

5 reacties:

Eva M. zei [Beantwoorden]

Ik gebruik altijd die van Demake'up , zijn de beste vind ik !

beauties zei [Beantwoorden]

een duidelijk verschil :)

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Ik gebruik ook deze, wel als ik géen waterproof make-up heb want dat haalt hij dus niet weg. Ik ben ook groot fan van de reinigingsgel uit deze lijn!

Vera zei [Beantwoorden]

Deze heb ik nog nooit gebruikt, maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden (:

Anoniem zei [Beantwoorden]

Die wattenschijfjes ga ik wel eens bekijken. Groot verschil zo te zien :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.