Nars Summer 2012



Ramatuelle Trio Eyeshadow 42€ (Limited Edition) Dit is de enige LE van de collectie, de rest wordt aan de vaste collectie toegevoegd.


Liberté Blush 29€


Marie-Galante Duo Eyeshadow 34€


Vendanges Lipstick 25€ en Moscow Pure Matte Lipstick 26€


Buenos Aires Velvet Gloss Lip Pencil 25€, Never Say Never Velvet Matte Lip Pencil 25€ en Calabria Soft Touch Shadow Pencil 22€


Trouville Nail Polish 18€


De blush en de twee oogschaduwpaletjes vind ik het mooist. De blush is perfect voor de zomer en zou bij alle huidtinten passen. Op onderstaande foto draagt Rihanna de blush.

rihanna-456-021212.jpeg

Het trio lijkt op het eerste zicht niets interessant maar wanneer je het op het model ziet, is het echt prachtig. zeer natuurlijk en licht voor de zomer. De kleuren van de Duo oogschaduw zijn gewoonweg fantastisch (zo blijkt uit swatches), voor mij vrees ik dat ze iets té zijn om te dragen. Ze zijn heel shimmery en daarom perfect voor een avondlook. Ik ga niet zo vaak uit dus daarom denk ik dat ik toch maar niet voor dat Duo ga.. maar anders, direct! Het lijken wel twee duochrome kleuren. Gelukkig blijft dit duo in de vaste collectie, dan kan ik me altijd nog bedenken.

Hier en hier kunnen jullie swatches zien! Gisteren vertelde ik al dat er op Narscosmetics.eu momenteel gratis verzending is, dus laat jullie gaan. De collectie is er al beschikbaar.

Wie gaat er iets bestellen?

xoxo

Sofie





6 reacties:

Vera zei [Beantwoorden]

Mooie producten! De blush vind ik erg mooi :)

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei [Beantwoorden]

wauw dat ziet er zó mooi uit!
xoxo

Anoniem zei [Beantwoorden]

Dat ziet er een mooie collectie uit !

Beauty Treasures zei [Beantwoorden]

Ziet er inderdaad erg mooi uit!

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Die blush en die duo oogschaduw, prachtig!!!!!!!!!

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

I love Nars! Ik ga misschien wel wat bestellen... Heb nu 2 oogpotloden en die zijn geweldig!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.