Shopsessed: Kruidvat


Ondertussen al toch wel enkele weken geleden, hield Kruidvat een actie waarbij je 30% korting kreeg bij aankoop van drie make up-producten. Bij zo'n acties profiteer ik echt en koop ik de dingen die ik al even wou proberen maar die ik te duur vond of gewoon nooit meenam. Samen met mijn vriendin kocht ik 6 producten, waarvan vier voor mij en twee voor haar zo profiteerden we twee keer van de promotie. Ik laat jullie hier mijn aankoopjes zien.



Ik kocht een Max Factor Cream blush in nr. 18 Soft Cardinal. Ik las al meermaals op Makeupgeek.com dat de creamblushes van Max Factor super zijn, vooral dan deze kleur. Toch vond ik ze nogal prijzig (zo'n 11€) zeker aangezien de potjes echt mini zijn. Met deze promotie heb ik het dan toch over mijn hart gekregen om er eentje te kopen. Verder kocht ik de L'oréal Lumi Magique Foundation in N3 Pure Linen. Mijn foundations raken stilaan op en deze leek me erg goed. Ook ben ik supertevreden van mijn True Match foundation van L'oréal, ik hoop dat deze even goed werkt. Ik nam ook nog een Maybelline Age Rewind Concealer mee, deze keer in de kleur Fair. Ik heb deze al in Light en vind hem totnogtoe erg goed (ik wil hem wel nog wat langer proberen voor er echt een review over te doen). Fair is iets lichter en ik hoop hiermee een nog meer ophelderend effect te bekomen. Het laatste item dat ik kocht is een lakje van Catrice van the Ultimate Nudes lijn in de kleur Moulin Rouge Light. 

Hebben jullie ook van deze promotie geprofiteerd??

xoxo

Sofie

6 reacties:

Elien zei [Beantwoorden]

Ik ben benieuwd naar jouw mening van the eraser! die blush van max factor vind ik heel fijn :)

beauties zei [Beantwoorden]

kijk al uit naar de reviews :)

Vera zei [Beantwoorden]

Mooie spulletjes :)

Beauty Treasures zei [Beantwoorden]

Die blush zit wel in een klein potje, maar je hebt maar een ienieminie beetje nodig ervan :D. Leuke aankopen!

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ik kom echt te vaak bij de kruidvat. Leuke spulletjes.
Liefs, xxx

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Ik heb mij nog eens in de nagellakjes gestort met die kortingen :) Heb ook een eyebrow kit van essence en een bourjois smokey eyes trio gekocht. Echt een superactie! Yay voor Kruidvat! :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.