Shopsessed: MAC In Extra Dimension en Très Cheek


Voorbije zaterdag kwam MAC met twee nieuwe collecties uit. Door de staking ben ik er pas vandaag geraakt. Ik kocht zowel iets van de Très Cheek collectie als van de In Extra Dimension collectie.

Van Très Cheek, de blushcollectie, kocht ik twee blushen (of is het blushes? :p). De ene heet Immortal Flower, de andere Love Cloud. Immortal Flower is een lichte perzikkleurige blush. Heel pretty en natuurlijk. Love Cloud is peachy pink en zeker gepigmenteerder dan Immortal Flower. Love Cloud heeft ook een zachte sheen. Ik heb ook even getwijfeld over Modern Mandarin maar hij leek me iets te fel (hoewel je hem natuurlijk ook gewoon licht kan aanbrengen). In Brussel is Modern Mandarin wel al uitverkocht ondertussen.



met flits

zonder flits
Naar de In Extra Dimension collectie keek ik echt uit en mijn verwachtingen werden ingelost. De producten hebben een zeer specifieke textuur, het zijn geen crèmes maar ook geen poeders. Als je ooit al de Illuminating Powder Gelées van Estée Lauder geswatcht hebt (of je bezit er een), weet je over welke textuur ik het heb. Ik koos voor twee skinfinishes en drie oogschaduwen. 


Ik kocht de twee lichtste skinfinishes. Whisper Of Gilt heeft een geel-gouden kleur en Superb is roze-goud.

Whisper Of Gilt - Superb

Ik heb me ingehouden bij de oogschaduwen, ik had er wel meer willen kopen maar ik heb gekozen voor de meest unieke kleuren. Blue Orbit is een mix tussen lichtblauw en lavender. Grand Galaxy heeft bijna een duochrome effect en varieert tussen donkerzilver en paars. Modern Pewter wordt beschreven als een mix tussen zilver en goud maar ik zie het eerder als een olijfgroene kleur met gouden ondertonen.



Wat kochten jullie van deze collecties? Of wat staat er op jullie wishlist?

xoxo

Sofie



10 reacties:

Marijke zei [Beantwoorden]

Die blushes zien er zoo mooi uit!!

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Oh wat ene prachtige producten!!! *is jaloers*

Sofie zei [Beantwoorden]

OMG, ik was Très Cheek helemaal vergeten en ik heb echt een blush nodig! (serieus, ik zoek geen excuus :p) Love Cloud vind ik echt prachtig! Ik kan dit weekend maar gaan... Hopelijk is hij er dan nog...

beauties zei [Beantwoorden]

wauw :D

Lisa zei [Beantwoorden]

Wat een prachtige producten! Ik heb zelf nog niks van deze collectie.

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Mooi mooi mooi, wou echt dat ik tijd had om de stad in te trekken! :(
Een goede, mooie blush heb ik ook echt nodig, en deze zien er geweldig uit, vooral die peachy blush! <3

Redhotjillypeppers zei [Beantwoorden]

Je hebt erg mooie producten gekocht ! De blushes en skinfinishes zijn prachtig !

Femikins zei [Beantwoorden]

Ik heb Modern Mandarin gekocht! Ben de laatste tijd nogal into oranje.

Evelyne Colourblogs zei [Beantwoorden]

Prachtige producten, they did it again!

Liefs,
Evelyne Colourblogs

Eva M. zei [Beantwoorden]

Mooi geshopt ! Ik zou ze allemaal willen van de Très Cheek collectie maar ik vrees dat ik wat moet sparen.

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.