Shopsessed: Maybelline Color Tattoos, Bouncy Blushes en Baby Lips (deel 2)


 

Een tijdje terug liet ik jullie de Maybelline Color Tattoos zien die ik op Ebay kocht (voor die post, klik hier). Vandaag laat ik jullie de rest van mijn aankopen zien.

Dit zijn de twee Maybelline Bouncy Blushes..



Hieronder zie je een beetje het "bouncy" effect. Ze hebben een heel interessante, verrassende textuur.


Ik wilde de donkerdere kleuren van deze blushes omdat ik bij vele reviews hoorde dat deze blushes niet erg gepigmenteerd waren. Links zien jullie de swatches van Hot Tamale en rechts van Plum Wine.



Ik kreeg ook twee Babylips lippenbalsems cadeau in de kleuren/geuren Cherry Me (oranje) en Grape Vine (groen).



Ze zien er fel uit maar aangezien het lippenbalsems zijn, zijn deze niet zo gepigmenteerd. Hieronder zien jullie swatches: links van Grape Vine en rechts van Cherry Me.



Ik weet niet wanner (en zelfs of) deze producten naar België en Nederland komen maar ik veronderstel van wel. Als de informatie die ik over de Maybelline Color Tattoos las, klopt dan zouden we de Color Tattoos in mei bij ons in de schappen vinden. Ik hoop dat we dan ook deze producten mogen verwachten.

Kijken jullie uit naar wanneer deze producten verkrijgbaar kunnen zijn?

xoxo

Sofie

7 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

ik kijk er naar uit :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Oooh die blushes, I want them all !

Vera zei [Beantwoorden]

Leuke kleurtjes! Ik ben heel erg benieuwd naar die blushes :)

Anoniem zei [Beantwoorden]

De blushes zien er goed uit. Ik ben ook erg benieuwd naar de color tattoos !

Petra zei [Beantwoorden]

Oh, heel leuke producten! Vind zowel de blushes als de lippenbalsems heel leuk!!

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Oh,wat lijken die blushes mooi!

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Zo poppy verpakkingen van de lippenbalsems :) echt leuk, veel leuker dan de gewone Labello ;-)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.