MAC Mei 2012


Yes.. it's that time of the month again! Tijd om MAC's collecties voor deze maand te bekijken! Deze maand trakteert MAC ons op drie nieuwe collecties. Twee daarvan liggen nu (!) in de winkel.

Eerst en vooral is er de zomercollectie van MAC, genaamd Hey Sailor! Zoals de titel al doet vermoeden: een collectie met een navy thema en bijpassende verpakkingen. Het is een zeer uitgebreide collectie met lipsticks, blushes, pigments, ... . 


De verpakkingen vind ik oké maar niet supercute. Oorspronkelijk dacht ik dat deze collectie me echt blut zou maken maar na enkele swatches te zien, ben ik minder onder de indruk. Ik denk dat het gaat blijven bij de Fleet Fast Blush en de Orange Tempera lipglass. Voor meer info qua prijzen etc, kan je hier kijken.

De tweede collectie die vandaag in de winkel ligt, heet Fashion Sets. Deze collectie bestaat uit matchende lipsticks, lipglasses en nagellakjes. Per continent ging MAC na welke de populairste lipstick-kleuren waren en ontwikkelde daar een lipglass en nagellakje bij. De lipsticks zijn dus permanent, maar de lipglasses en lakjes zijn zo goed als allemaal Limited Editions. In Europa bleken Morange, Impassioned, Russian Red, Myth, Spice, Rebel, Saint Germain de populairste kleurtjes. 


Persoonlijk zijn het niet echt mijn favoriete kleurtjes, deze collectie kan ik dus skippen. Het is te zeggen: ik heb via ebay wel de Angel-lipglass (die in Amerika uitkwam) besteld want die vond ik wel erg mooi. Op Temptalia vind je mooie swatches van alle kleurtjes die op de verschillende continenten uitkomen:
De derde collectie voor deze maand komt op 12 mei uit, dus volgende week zaterdag. Deze collectie heet Reel Sexy. Dit is ook een vrij uitgebreide collectie met o.a. oogschaduw-duo's, cremesheen glasses, eye kohls, ... . Voor meer info over deze collectie kan je hier klikken. 

De Lightscapade MSF heb ik al, net al de Watch Me Simmer lipstick. Ik vond het trouwens raar dat Watch Me Simmer al gerepromote werd in deze collectie aangezien hij niet zo lang geleden al in de Shop/Cook-collectie te verkrijgen was. Voor mij mocht het de Flamingo lipstick geweest zijn die zo snel gerepromote werd, maar no luck. Uit deze collectie spreken twee items mij aan: de Pink Cult blush en de Cremesheen Glass in Private Screening. 

Welke items staan op jullie MAC-wishlist van deze maand?

xoxo

Sofie




6 reacties:

Vera zei [Beantwoorden]

ohh felle kleurtjes! I like :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Goh, dit spreekt me allemaal niet erg aan. Vind dat mac wel een beetje overboard gaat met al die LE, het is teveel om nog te volgen.

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei [Beantwoorden]

leuk met die streepjes!

xoxo
Wanna win a GOODIEBAG? like this picture (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151512253385193&set=t.100000580202693&type=3&theater) And maybe you'll receive one!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Die felle nagellakjes zien er mooi uit !

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ik denk dat ik volgende week eventjes in de winkel ga kijken.
Liefs, xxx

Lisa zei [Beantwoorden]

Wat een mooie collectie!

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.