Nog een snelle moederdagtip!


Moet jij ook nog snel een leuk cadeautje bedenken voor je moeder, dan is deze heerlijke crème de corps van Kiehl's precies wat je zoekt. Deze crème is door velen geliefd en kan nu, speciaal voor moederdag gepersonaliseerd worden. Je kan op het label namelijk een persoonlijke boodschap laten schrijven zodat je lieve mama telkens herinnerd wordt aan haar fantastische zoon/dochter wanneer ze zichzelf verwent met de Kiehl's Crème de Corps.

Deze cult favorite Limited Edition versie is all yours (of liever: all your mama's) voor 49€. Loop snel naar de Kiehl's Store in Gent (Koestraat 18) of Antwerpen (Lombardenvest 80) of surf naar Kiehls.be

Wat geven jullie je moeder cadeau deze zondag?

xoxo

Sofie

5 reacties:

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik nog niets want wij vieren dat op 15/8 :)

Elien zei [Beantwoorden]

Ik heb een jurkje en een bloemetje gekocht, maar deze lijkt me ook wel leuk :)

beauties zei [Beantwoorden]

een boeket bloemen en op restaurant :)

Jane zei [Beantwoorden]

Heee!
Leuk dat je een reactie plaatste op mijn blog.(:
Jij hebt ook een superleuke blog!
Het zou leuk zijn als je af en toe komt kijken en reacties vind ik altijd leuk,
xx
www.belifa.nl

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ik geef haar een Nivea Setje.
Liefs, xxx

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.