Kneipp Passievrucht-Grapefruit


Kneipp brengt deze zomer een nieuwe natuurlijke lijn op de markt, namelijk Passievrucht-Grapefruit (pompelmoes dus!). Twee fruitsoorten waar ik helemaal gek op ben trouwens! Deze nieuwe lijn bestaat uit een douchegel, badschuim, badolie en masageolie. Ik kreeg de douchegel en het badschuim toegestuurd om te testen. Net zoals de andere Kneipp-producten bevatten deze producten geen parabenen en minerale oliën. 


De verpakking is simpel maar mooi. Je ziet de twee fruitsoorten er mooi op afgebeeld en als leuk extraatje staat er ook altijd een gevoel of dergelijke op de flessen van Kneipp. Bij deze lijn is dat 'vrolijk gevoel' en wanneer ik de fles opende, snapte ik meteen waar dat vandaan kwam. Een heerlijke geur met een perfecte mix van zoet van de passievrucht en citrus van de pompelmoes. Lekker fris en verkwikkend! Ik ben fan!

"De natuurlijke en verzorgende oliën maken je huid zijdezacht en soepel", claimt Kneipp. Njah, dat zegt elk merk wel dacht ik zo bij mezelf. Maar tot mijn grote verbazing merk ik een verschil. Mijn huid voelt inderdaad zachter en minder droog aan.


Nog iets waar ik van onder de indruk ben, is het badschuim. Het zorgt voor heerlijk, dik schuim (duuh, badSCHUIM) maar bovenal blijft de geur duidelijk aanwezig. Ik moet zeggen dat bij de meeste badproducten (ook bijvoorbeeld bij Lush-producten) de geur zeer snel vervliegt. Wanneer je bad aan het vollopen is, kan je de geur nog ruiken maar eens je erin stapt..niks meer. Wel, deze geur blijf je gewoon ruiken. Je betaalt dan wel 8,99€ voor 400ml maar alleen al voor het feit dat de geur aanwezig blijft, wil ik dat bedrag neertellen. Het voelt gewoon luxueuzer aan, alé voor mij dan toch.


Zoals jullie kunnen zien, heeft de douchegel een andere kleur dan het badschuim. Oorspronkelijk dacht ik dat ze waarschijnlijk hetzelfde product onder een andere naam verkochten, maar nee dus. De douchegel schuimt goed en heeft natuurlijk ook weer de heerlijke 'Passievrucht-Grapefruit'-geur. Ik merk trouwens echt een groot verschil in de zachtheid van mijn huid en de mate waarin mijn huid gehydrateerd is wanneer ik deze douchegel gebruik. Hier tel je 4,99€ voor neer (200ml).

Het was de eerste keer dat ik Kneipp-producten probeerde en ik moet zeggen: What was I thinking? Ik moest dit merk al veel langer een kans gegeven hebben. De producten hydrateren mijn huid goed en de geur van het badschuim blijft langer hangen dan van gelijk welk ander badschuim dat ik in het verleden uitprobeerde.

De douchegel en het badschuim zijn nu reeds verkrijgbaar in de winkel. De massageolie en badolie (waar ik overigens ook superbenieuwd naar ben) liggen eind juli in de winkelschappen. Kneipp-producten worden verkocht in supermarkten, apotheken, natuurwinkels en groothandels.

Hebben jullie ooit al eens een Kneipp-product geprobeerd?

xoxo

Sofie




7 reacties:

Marijke zei [Beantwoorden]

Deze lijn ruikt echt zoo lekker!

Fashion Perfeito zei [Beantwoorden]

Ik ben benieuwd voor te proberen ;-)

Anoniem zei [Beantwoorden]

Klinkt heerlijk ! Ik heb al olie van Kneipp geprobeerd maar de rest van hun producten nog niet.

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik heb er nog niets van geprobeerd maar het feit dat het je huid niet zo zou uitdrogen gelijk andere zepen doet me er wel over nadenken!

Maaike (Honestbeauty) zei [Beantwoorden]

Kneipp is een zalig merk ^^ Deze geur ken ik nog niet, maar ga er zeker eens aan snuffelen in de winkel

Lauranne zei [Beantwoorden]

Ik heb er nog nooit iets van geprobeerd, maar deze geur lijkt me heerlijk! Ik dacht dat er deze week een actie was op Kneipp producten in het Kruidvat, dus misschien eens het proberen waard!

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Heb nog steeds een setje bodylotions en douchegels staan maar eentje ruikt zo apotheker en naar spiergel ofzo dat ik het pakketje altijd laat staan :-D Mss toch eens bovenhalen :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.