My Newest Beautysecret: TBS Beautifying Oil


Ik heb altijd al last gehad van extreem droge benen. Als ik 's avonds na het douchen mijn benen insmeer met een crème, zijn ze de volgende ochtend alweer droog. Ik zou mijn benen echt constant moeten hydrateren! Al jaren zoek ik naar die ene crème die mijn beentjes lekker zacht houdt en er zo ook voor zorgt dat mijn benen er goed uitzien. Guess what, I've found my miracle worker!

Op het Beauty With Heart-event van The Body Shop werden de nieuwe beautifying oils aan ons voorgesteld. Tijdens een handmassage vertelde een vriendelijke dame hoe we deze beautifying oils kunnen gebruiken. Deze droge olies kan je gebruiken op je gezicht, je lichaam en je haar. Sounds good! Ze vertelde me ook dat je een beetje olie kan mengen met je bodybutter voor de drogere plekken (Lees: mijn benen). 


Ik koos op het event voor de mango bodybutter en de Shea beautifying oil (een neutralere geur). Ondertussen ben ik echter al zo verliefd door de heerlijke mangogeur dat ik al een nieuwe beautifying oil gaan kopen ben in mango. 


Ik was nog niet goed thuis of ik was de combinatie al aan het testen. Lekker douchke en dan smeren maar! Ik doe enkele druppels olie in mijn hand en meng er daarna wat bodybutter doorheen (Shea en mango gaan goed samen maar mango met mango versterkt de heerlijke geur alleen maar!).



De olie trekt zeer snel in en laat absoluut geen vettig laagje achter. Mijn benen voelden gewoon heerlijk zacht aan. 's Ochtends: still feeling soft! Nu ik deze combinatie al eventjes gebruikt heb, kan ik zelfs al makkelijk een dagje overslaan en hoef ik dus niet na elke douche aan het smeren te gaan. Zeker op van die warme dagen wanneer ik twee keer onder de douche ga, is dit great news! 

Ik heb de olie ook al eens op mijn haren aangebracht en ik moet zeggen: I'm impressed. Mijn haar voelde zacht aan en werd niet sneller vet. Het is dus een feit dat dit een multifunctionele olie is en de naam 'droge olie' is ook zeer toepasselijk want van een vervelend vettig gevoel was er geen sprake.

Voor 9€ is dit echt een koopje. In no time heeft deze olie zich bij mij holy grails gevoegd. Ik ben dan ook zeker dat ik deze olie zal blijven kopen, maar nu eerst mijn twee flesjes opgebruiken!

Hebben jullie deze beautifying oils al gebruikt?

xoxo

Sofie



10 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

klinkt super :)

Eva M. zei [Beantwoorden]

Sounds good ! Ik heb ook zo'n droge benen, die tip moet ik ook maar es proberen.

MySuperSweetLife zei [Beantwoorden]

Ik heb die olie ook nog maar een dag en vind het nu al geweldig. Blijft die olie trouwens vast in het assortiment of is het tijdelijk?
Liefs

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei [Beantwoorden]

Volgens mij blijven ze in het assortiment.

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Wat een heerlijke producten.
Liefs, xxx

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik vind hem ook erg fijn ! De mijne is die met chocolade :)

Marijke zei [Beantwoorden]

Ik heb de Shea olie, héérlijk!

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Klinkt inderdaad goed, misschien moet ik mijn TBS collectie maar eens gaan uitbreiden ;-)

Petra zei [Beantwoorden]

Oh klinken goed, en mango is zo een heerlijke geur!

Lauranne zei [Beantwoorden]

Wat een goede tip! Ik heb de shea olie ook, maar ik wist niet dat je hem in combinatie met een bodybutter kon gebruiken! Ga ik ook eens proberen, want ik heb ook altijd last van enorm droge benen, terwijl ik daar op de rest van mijn lichaam helemaal geen last van heb! Een beetje vreemd... :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.