NOTD: NYC City Sweets in Mint Macaroon


Pastel = Totally in voor deze lente en zomer en dat is NYC niet ontgaan. De budgetlakjes van de NYC City Sweets komen in drie leuke pastelkleurtjes. Vandaag laat ik jullie de muntgroene versie zien. Mint Macaroon heet die, klinkt leuk he? 


Het lakje dekt goed, neemt niet te lang om te drogen en kost bovendien slechts 2,99€.  Zoals jullie op het flesje kunnen lezen, zou het lakje 7 dagen blijven zitten. To be honest denk ik echter dat een lakje dat 7 dagen zonder te chippen blijft zitten nog moet uitgevonden worden. Een dag of 3-4 kan het lakje wel halen, maar 7 dagen is gewoon te veel. Anyways, het is een aanrader: een mooi lakje tegen een lage prijs! En wat de 7 dagen betreft, kon NYC er beter gewoon niets over gezegd hebben. Nu lijkt het alsof dit lakje ondermaats presteert aangezien het zijn beloftes niet waarmaakt terwijl ik nog geen lakje ben tegengekomen dat 7 dagen op zijn plaats blijft.

Probeerden jullie al eens een NYC-lakje uit?

xoxo

Sofie

4 reacties:

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik moet ook altijd heel raar opkijken naar 7 dagen. Ik vraag me altijd af bij wie dat dat lukt?!
Dat gezegd zijnde, hij staat je heel mooi!

Pimpernell zei [Beantwoorden]

muntgroene lakjes vind ik nog steeds héel mooi!

Fashion Perfeito zei [Beantwoorden]

Ik heb die nagellak nog niet geprobeerd, maar vind wel mooi!

Unknown zei [Beantwoorden]

Oh dit vind ik echt wel een leuke kleur. Ik heb een viertal lakjes van NYC en ik ben er echt tevreden over eigenlijk!

x

http://candylovecity.blogspot.com

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.