Shopsessed: Sluis


Onlangs ging ik samen met de mama een dagje naar Knokke, waarna we afzakten naar Sluis (een stadje net over de Nederlandse grens). Ik was oorspronkelijk van plan om wat Pupa make-upjes te scoren maar heb niets naar mijn zin gevonden. We zijn echter wel thuis gekomen met een hele voorraad haarproducten.. maar goed het zijn allemaal merken die ze bij ons niet verkopen en naar 't schijnt is het beter om regelmatig van shampoo te wisselen!

Toen ik deze lijn zag staan, moest ik ze wel meenemen (ja, de hele lijn.. alé in die geur dan). Ik zag deze shampoo en conditioner al zooooo vak in youtube-filmpjes van Amerikaanse meisjes passeren die er echt gek op waren. Sommigen maakten zelfs vergelijkingen met Moroccan Oil (waarschijnlijk door de naam maar who cares). Ik kocht de shampoo, conditioner en olie. De geur is trouwens overheerlijk!


Aussie.. nog zo'n merk dat ik vaak zag passeren in bij Amerikaanse en Britse Youtube-guru's. Ik koos voor d Miracle Moist lijn en nam de shampoo, de conditioner en het masker mee.


Ook van Andrélon namen we enkele dingen mee naar huis. Dit zou het nr. 1 shampoomerk zijn in Nederland (heb ik ooit ergens gelezen) dus waarom niet uitproberen?


Tot slot ging deze Redken Fresh Curls Curl Refiner mee naar huis. Allemaal krullebolletjes bij ons dus kunnen we wel gebruiken.


Hebben jullie een van deze producten al eens uitgeprobeerd?

xoxo

Sofie







10 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

ik heb er wel al van gehoord maar nog niet getest :)

Elien zei [Beantwoorden]

Jij kan er wel weer tegen qua haarproducten! :D ook fijn dat ik nu eindelijk eens weet wat Sluis is en waar het ligt :p

Anoniem zei [Beantwoorden]

Aussie heb ik vroeger al eens geprobeerd. Ik ben benieuwd naar je reviews !

Eva M. zei [Beantwoorden]

Aaah ik moet dringend nog es naar Sluis ! Leuke aankoopjes, benieuwd naar je mening er over.

Justine zei [Beantwoorden]

Ooh! ik hou van sluis, zo gezellig :D

Marijke zei [Beantwoorden]

De aussie producten ruiken zo lekker!!

Peggy Timmermans Visagie zei [Beantwoorden]

Ik ben benieuwd wat je ervan zal vinden!

Fashion Perfeito zei [Beantwoorden]

Ik heb al die Andrélon geprobeerd en vind heel goed ;-)

Pimpernell zei [Beantwoorden]

Ik ben benieuwd naar de reviews hoor!

Anoniem zei [Beantwoorden]

Ik wil naar Sluis! =D

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.