Etat Pur: Stel je vraag aan een dermatoloog



Op de Etat Pur website heb je de mogelijkheid om vragen te stellen aan een dermatoloog. Nu ben ik al even een van hun actieve stoffen aan het uittesten en had ik een vraagje. Twee vliegen in één klap want op die manier kon ik meteen even deze extra service voor jullie uittesten.



Om je vraag te stellen moet je naar het contactformulier gaan. De vraag die ik had was de volgende: Hoe breng je een actieve stof nu eigenlijk het best aan? Ik doe het normaal gezien met mijn vingertoppen maar vroeg me af of het misschien niet beter was met een wattenschijfje of wattenstaafje (voor preciezere applicatie). 

Ik verstuurde mijn vraag laat op de avond en de dag erna had ik al een antwoord. Very quick! Hoewel ik mijn vraag in het Nederlands stelde, kreeg ik een antwoord in het Engels. Voor mij niet echt een probleem, maar ik denk dat niet iedereen met een vraag even goed Engels kan. Ik zou dan ook aan Etat Pur de tip geven om ofwel te vermelden dat antwoorden in het Engels of het Frans gegeven worden of nog beter: een Nederlandstalige medewerker aannemen zodat antwoorden in het Nederlands gegeven kunnen worden (ze kunnen ook beroep doen op een vertaalservice hiervoor, misschien een goedkoper alternatief). 

Mijn antwoord was het volgende:

Dear Mrs. DE TROYER,
Thank you for your interest in our brand and our products.
Pure Actives are very fluid concentrates which will effectively target the problem areas of your skin. They should be applied to clean, dry skin before any skin care cream. In general, 3 to 4 drops are enough for overall application to the entire face. One drop is enough if the treatment is local (spot, blemish, eye contour…).
To dose the product, press the white convex area on the back of the bottle. Gently work in with your fingertips to help penetration. You can use pure Actives one on top of the other in a personalised combination: simply apply them one after the other, when each one has been completely absorbed. They are compatible with each other, except for Citric Acid and Salicylic Acid (both of which have a keratolytic effect that may over stimulate the skin).
Biomimetic Cares are used for the day-to-day care of your skin (cleanse, moisturise, nourish, and make it more beautiful…). These High Tolerance products are made using only ingredients in perfect affinity with the skin. Naturally, they are formulated without parabens, silicones, EDTA, mineral oil, synthetic colouring…
Sincerely,

Diéné,
Etat Pur Team
Ik kreeg dus weldegelijk een antwoord op mijn vraag: applicatie gebeurt met de vingertoppen. Nu kreeg ik ook nog heel wat extra info. Ik vraag me alleen af of deze erbij is gegeven om te helpen of omdat ze kijken waarover de vraag gaat en een algemeen antwoord geven omdat ze de vraag niet volledig begrepen hebben (doordat ik ze in het Nederlands stelde).
Nu, in alle geval, de service werkt. Je krijgt een antwoord op je vraag en dit binnen een zeer beperkte tijd. Het enige nadeel is het taalverschil. Misschien kan Etat Pur zich daarin nog wat verbeteren, maar verder vind ik het zeer handig dat ze deze service aanbieden.
Wat vinden jullie van zo'n service? Handig of overbodig?
xoxo
Sofie

4 reacties:

Anoniem zei [Beantwoorden]

Omdat de producten enkel online te bestellen zijn, vind ik die extra service wel fijn als je nog met vragen zit !

Frauke zei [Beantwoorden]

Wel goed dat ze zo'n service hebben! Jammer dat het Engels is, maar da's op zich niet zo'n big deal :)

Kiss and Makeup zei [Beantwoorden]

Leuke service! Ik zou er ook wel gebruik van durven maken.

beauties zei [Beantwoorden]

handig :)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.