Gosh Herfstcollectie 2012


De zomer is op zijn einde aan het lopen, dus de herfst-en wintercollecties komen eraan. Ook Gosh, een merk dat bij Kruidvat wordt verkocht, stelt aan ons haar Autumn Look-collectie voor. Let's take a peek.

De Bombastic XXL Volume Mascara 11,49€
De naam zegt het al: deze mascara geeft je wimpers extra volume, maar ook de lengte neemt hij onder handen. Kleur: zwart 



Catchy Eyes Mascara 11,49€
Ligt de nadruk voor jou minder op volume? Dan is deze mascara misschien beter geschikt voor jou. Hij zorgt voor een mooie krul, lengte en een katachtige blik. Kleur: zwart

Intense Eyeliner Pen 8,79€
Deze eyeliner op waterbasis is ideaal om een precies, fijn lijntje te trekken. Hij bevat geen parfum of parabenen. Kleuren: zwart, grijs, bruin , donkergroen, paars en blauw.


Volume Lip Shine 9,49€
Vollere lippen? Willen we die niet allemaal. Volgens Gosh kan deze lipgloss je daarbij helpen! Hij zorgt er namelijk voor dat je lippen er voller uitzien. Verder geeft hij natuurlijk ook een mooie glans aan je lippen en beschermt hij ze tegen de zon (SPF 10). Kleuren: Cherry blossom, Tea Rose, Juicy Orange, Red Stilletto, Rasperry Galore, Nude.

Nail Lacquer 7,29€
Dunne textuur, droogt snel en fantastische dekking? Deze klinken alvast veelbelovend. Gosh voegt vijf nieuwe kleuren aan hun gamma toe: 612 Galaxy, 549 Holographic Hero, 614 Spot On! Pink, 616 Lazy Green, 617 With a Twist.

Smokey Eyes Palette 11,49€
Gosh heeft 4 paletjes ontwikkeld, ideaal om dé perfecte smokey eye te maken. Elk palet bevat ook een handleiding. De paletjes bevatten geen parfum of parabenen. Kleuren: zwart, dieppaars, bruin en blauw.
Ik ben superbenieuwd naar deze collectie! Vooral de eyeliner en de lakjes maken me nieuwsgierig.

Welke items trekken jullie het meest aan?

BTW Gosh heeft ook een BB cream op de markt gebracht én ik heb alleen nog maar goede reviews gelezen. Als ik hem in de winkels zie, neem ik hem sowieso mee!

xoxo

Sofie

10 reacties:

Redhotjillypeppers zei [Beantwoorden]

De oogschaduwpalletjes lijken me wel wat. Fijn dat er geen parabenen inzitten !

Eva M. zei [Beantwoorden]

Heb de nieuwe lipproducten al zien liggen en ik moet zeggen, het zag er erg goed uit !

Kiss and Make-up zei [Beantwoorden]

De eyeliner pen ziet er interessant uit. Zwarte eyeliner heb ik al genoeg, maar ik ben wel benieuwd naar de andere kleuren.

beauties zei [Beantwoorden]

de volume shine :)

Sophie zei [Beantwoorden]

ben wel benieuwd naar de paarse eyeliner, nog eentje van gosh geprobeerd maar ziet er wel leuk uit

Charlotte zei [Beantwoorden]

Die eyelinerpen ziet er echt handig uit. Ik ben ook erg benieuwd naar die BB cream.

Elien zei [Beantwoorden]

Dat oogschaduwpalette is leuk, en ook de verpakking van die mascara vind ik héél mooi! Topcollectie! :)

beautyforgirls zei [Beantwoorden]

Ik ben benieuwd naar het lakje.
Liefs, xxx

Michaela zei [Beantwoorden]

Ik ben heel benieuwd naar de BB creams! Had ze toevallig vandaag gespot in de kruidvat, maar niet meegenomen. Ik wacht nog op de reviews!

Nilza Cabral zei [Beantwoorden]

Ik ben benieuwd naar het De Bombastic XXL Volume Mascara :-0

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.