Shopsessed || Beautyqueen


Op 31 augustus, toen Lush Gent opende, organiseerde de alom geliefde Gentse Beautyqueen een stockverkoop. Heerlijke producten tegen heerlijke prijsjes. Een paradijs voor een beautylover, dus ik was ook van de partij. Ik ging naar huis met een zak vol fantastische producten en ik had er nog geen 50€ voor betaald!


Eerste aanwinsten: drie Barry M nagellakjes, waarvan twee zeer gelijkaardige. I know, maar in mijn haast zijn ze alletwee in mijn zakje beland en ik vind pastelkleurtjes echt supermooi dus geen probleem!


Next up, Cake Citrus Squeeze! Een heerlijk geurende bodywash.. kan niet wachten om hem uit te proberen.


De Organic Sweet Cream in Pomegranate en Acai Berry kwam ook in mijn zakje terecht.


Ik nam dit kleine flesje van de Peachy Clean face wash van Face boutique ook mee. De geur is echt amazing! Als hij mij aanstaat koop ik zeker de full size.


Hoe kon ik dit schattige flesje nu laten staan? De Ciaté Love Me Oil is een nagelriemolie en dat komt altijd wel van pas.


Een Cake lipgloss en lippenbalsem. Ik wilde ze al eens proberen en ik geloof dat ze maar 1€ kostten dus daarvoor moest ik het zeker niet laten. 


Als je van exotische geuren houdt met kokosnoot etc. moet je deze Cake Desserted Island Body Mousse in huis hebben/halen. Hmmm!


En als je van citrusgeuren houdt, is deze een must. Toen ik deze O' my goodness clear skin face wash rook, had ik een instant hebben-gevoel. En tegen zo'n gevoel zeg ik natuurlijk geen nee!


My very first en oh so pretty Ciaté lakje, blauw met glittertjes! Love it!!!


We zijn bijna aan het einde van mijn shoplog. Hier zien jullie nog een Barry M eyeliner en lipgloss.


Om af te sluiten nog een handsanitizer met heerlijke citrusgeur van Miss Ferling. 

Veel kunnen kopen voor weinig geld is altijd leuk, bij de volgende stockverkoop zal je me dan ook zeker en vast opnieuw tegen het lijf lopen.

Zijn jullie al eens bij Beautyqueen geweest?

Donkersteeg 22, 9000 Gent

xoxo

Sofie












10 reacties:

beauties zei [Beantwoorden]

amai zo veel voor zo weinig geld :o Well done Sofie :D

Liesbeth (candyandtreats) zei [Beantwoorden]

Dat was weer echt een zalige stockverkoop!

Ik heb de Face Wash van Face Boutique niet zien staan :-( vorig jaar had ik de doekjes daarvan en die roken ook echt heerlijk!
Van Ciaté ben ik niet altijd even tevreden van kwaliteit (hoewel dat mij met zo'n flesje niet altijd tegenhoudt ;-) ) dus liet ik mij deze keer volledig gaan bij Barry M :-D

<3

Angelique zei [Beantwoorden]

Kortingen zijn altijd fijn inderdaad, leuke dingen heb je gehaald:-)

Nikita zei [Beantwoorden]

ik ben ook op die uitverkoop geweest
ik heb ciaté en china glaze lakjes gekocht !

Redhotjillypeppers zei [Beantwoorden]

Wat een haul ! :) Ik denk dat ik bij de volgende stockverkoop ook eens een kijkje kom nemen.

Marijke zei [Beantwoorden]

Jij hebt leuk geshopt!! Ik moet maar is een dagje Gent inplannen om nog is langs Beautyqueen te gaan!

Jelka zei [Beantwoorden]

Ik ben er helaas niet geraakt, maar die eyeliners van Barry M zien er geweldig uit. Ik ga vaak naar Beauty Queen, ze doen ook geweldige pedicures!

Sophie (mademoisellesophistique.wordpress.com) zei [Beantwoorden]

Wauw wat een leuke aankopen! ben benieuwd naar de lakjes

Honestbeauty zei [Beantwoorden]

Het was wel lachen toen je ontdekte dat je alletwee die lakjes meehad ^^

Kiss and Make-up zei [Beantwoorden]

Mooie buit :-)

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.