Nieuwe Lay-out & Herlancering Scents Of Beauty


Jullie hadden het waarschijnlijk al gemerkt. The Belgian Beauty Review is in een nieuw jasje gestoken. Ik vond mijn oude lay-out echt niet meer mooi maar wist niet goed hoe eraan te beginnen. Uiteindelijk heb ik de hulp van Frauke ingeroepen. Zij heeft me supergoed geholpen en is ook het brein achter deze hele verandering. Ik ben er in alle geval superblij mee en ik hoop jullie ook! Als jullie nog suggesties of dergelijke hebben, laat ze gerust achter in de comments.

Scents Of Beauty


Dat is echter niet het enige nieuws vandaag. Scents Of Beauty, de online-versie van parfumerie Pascale, lanceert vandaag haar nieuwe webshop. Om dat te vieren worden er in oktober GEEN extra verzendingskosten aangerekend en krijg je bovenop de drie staaltjes, die bij een bestelling bijgevoegd worden, nog eens vijf extra staaltjes!

Scents Of Beauty heeft een uitgebreid aanbod van parfums, zowel heren- als damesparfums. Verder bieden ze ook een heel gamma verzorgingsproducten aan, waaronder die van La Mer.

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?
Kenden jullie Scents Of Beauty al?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.