Review || Only You Herfstnagellakken



Na het Ici Paris XL Event kregen we de Only You herfstnagellakjes mee naar huis. Stuk voor stuk mooie kleurtjes en ook een mooie variatie tussen licht en donker. De lakjes brengen erg makkelijk aan, het kwastje is niet te dik maar ook niet te dun. Met twee laagjes kan je een volledige dekking bereiken, ook met lichtere lakjes. Ik merkte wel dat wanneer ik mijn handen in het licht hield, het bovenste deel van mijn nagels soms nog ietwat doorzichtig was. Om dat te vermijden zou je een derde laagje kunnen aanbrengen, maar ik vind het niet nodig. De lakjes drogen vrij snel, wat voor mij echt een must is. Ik haat lang wachten! Het wordt bij mij altijd een heel geknoei (lees: nagellak op kleding etc, nagels die opnieuw gelakt moeten worden, ...) als lakjes niet snel opdrogen.

Ik was trouwens blij verrast over hoe lang de lakjes op hun plek blijven. Pas na een dag of vijf kreeg ik last van chipwear, helemaal niet slecht voor lakjes van minder dan 5€. Jaja, ze kosten maar 4,95€. Echt een goede prijs, gezien de kwaliteit van deze nagellakjes.

Ik vind ze allemaal mooi, maar mijn favorieten Free and Easy  (eigenlijk het tegenovergestelde van Chanel Peridot) en Mystified. De roze, Happiness, vind ik ook erg mooi. Hij heeft iets anders dan al mijn andere roze lakjes, misschien een tikkeltje mauve ofzo, maar hij is in alle geval echt pretty. 

Serendipity
Free and Easy
Happiness 
Mystified
Sparkling
Het was mijn eerste keer dat ik Only You-lakjes probeer en ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast. Bij mijn volgend bezoek aan IPXL ga ik de lakjes zeker eens van dichterbij bekijken. 


Heb jij de Only You lakjes al eens geprobeerd?
Aanraders voor leuke kleurtjes?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.