Shopsessed || The Body Shop


Vroeger was ik nooit echt fan van The Body Shop maar nu ik meer producten ontdek, is dit sterk verandert. Onlangs bracht ik een bezoekje aan de winkel met mijn mama. We gingen elk met twee producten naar huis. 


Ik zal jullie eerst de producten van mijn mama wat beter laten zien. Zij koos de BB cream en een pressed powder. Zij heeft het normaal niet zo op foundation en vond het aangenaam dat een BB cream lichter aanvoelt. De poeder kocht ze om een glimmende huid te vermijden. Ze ging voor de Pressed Face Powder en niet voor het all-in-one poeder uit dezelfde lijn als de BB cream omdat deze laatste meer dekking zou geven en dat heeft ze niet nodig. 



Op aanraden van de MUA ging ze voor de kleur 01. Hoewel het de lichtste kleur is, is hij niet superlicht. Gelukkig is de dekking zeer licht, waardoor lichtere huidjes hem waarschijnlijk ook wel nog kunnen dragen. De BB cream is wit met pigmentbolletjes erin. Eens je begint te wrijven, breken de pigmentbolletjes en krijgt de crème kleur.



Voor de Pressed Face Powder raadde de MUA haar 03 aan, dus nam ze die mee naar huis. Ik denk dat de pressed face powders dan wel kleuren hebben die geschikt zijn voor zeer lichte huiden. Bij het poeder zit een sponsje maar een kwast is toch altijd handiger, vind ik.




Nu mijn aankoopjes. Ik kocht een blush en een concealer. Beiden maken deel uit van de All-in-one collectie. Ook ik ging te rade bij de MUA voor de kleur van de concealer. De kleur 01 zou perfect zijn, ik vond hem er vrij licht uitzien maar vertrouwde toch op haar mening. Hij is oké qua kleur maar zal beter werken als ik terug helemaal mijn winterkleur heb. Wat me ook opviel is dat hij heel geel van ondertoon is, met mijn huid werkt dat wel maar ik betwijfel dat het voor iedereen een goede optie is.






Het laatste item dat mee naar huis ging is een blush, de All-in-one blusher in Ginger. Het is een perzikroze kleur met bruine ondertonen, alé in mijn ogen dan. Een zeer mooie kleur voor de herfst. In de pan zie je wat glitters, maar deze zijn niet zichtbaar op de kaken (anders was dit een no-go voor mij).





Samen waren we rond de 40€ kwijt, geen slechte prijs voor 4 producten. Jullie mogen hier zeker nog reviews over verwachten. Ik heb in ieder geval een positief gevoel bij de nieuwe all-in-one lijn van TBS.

Heb jij één van deze producten al eens uitgeprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.