Shopsessed || MAC x Marilyn Monroe


Ik had jullie al verteld dat ik uit deze collectie slechts een product wou en I've been a good girl want ik heb ook echt maar een ding gekocht. Deze ochtend stond ik rond 10u bij MAC en ik verwachte veel volk. Zeker aangezien alles in de webshop zo snel uitverkocht was. Daarom ook, dat ik al zo vroeg aan de winkel was. Tot mijn grote verbazing was het echter zeer rustig in de winkel, nu ja.. is altijd aangenamer om te shoppen.


Ik ging binnen met als missie de The Perfect Cheek blush. Rode lippen doe ik zelden, dus de lipsticks spraken me niet zo aan. Wel, wilde ik (just to make sure) het Beautypowder en de Legendary blush nog eens swatchen. Het beautypoeder liet in eerste instantie gewoon een witte streep achter en uitgeblend vond ik het effect maar zo,zo. Een pass, dus. Toen ik de Legendary blush swatchte, zag ik hem niet eens op mijn hand. Misschien goed voor zeer lichte huidjes maar denk dat mensen die NC25-30 en hoger zijn hun best gaan moeten doen om Legendary zichtbaar te maken op hun huid.



The Perfect Cheek swatchte echter prachtig dus die ging mee. Kan je eigenlijk ooit te veel mooie, naturelle blushes hebben? Mag ik trouwens opmerken dat de verpakking echt prachtig is, zowel het doosje als de eigenlijke verpakking van de blush. Love!!! MAC mag dat terug meer beginnen doen, altijd een leuke extra (juist spijtig dat we er ook extra voor moeten betalen :p 22€ i.p.v. 21€).


The Perfect Cheek is een ideale everyday kleur. Hij is een beetje oudroze, nude roze en hoewel hij als 'matte' bestempeld wordt en er ook mat uitziet, geeft hij de huid een zeer natuurlijke glans. Alé, hij is niet glanzend maar geeft echt een glow. Moeilijk te omschrijven, maar echt supermooi. Op de eerste foto zie je een gewone swatch, op de tweede is de blush uitgeblend.



In eerste instantie stond deze blush vooral op mijn wishlist omdat ik de verpakkingen zo leuk vond en hij eigenlijk het enige item was dat me aansprak. Bovendien had hij een zeer goede beoordeling gekregen op Temptalia. Na deze blush geswatched te hebben, was ik echter helemaal verkocht. Als je me een dezer dagen tegenkomt mag je erop rekenen dat deze baby op mijn kaken is! Voor mij dé musthave van deze collectie!

Wat staat op jullie wishlist van de MAC x Marilyn collectie?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.