Shopsessed || Nectar Of Nature


Eergisteren stelde ik jullie het nieuwe beautymerk van Carrefour voor: Les Cosmétiques Design Paris. Mijn favoriete lijn binnen dat merk was Nectar Of Nature. Toen ik onlangs in de Carrefour rondliep, zag ik dat enkele van mijn favoriete producten al in de winkel lagen, dus die gingen mee naar huis. Resultaat: een mini-shoplog.

Ik nam twee body milks mee naar huis: een met notenolie (die naar crème brulée ruikt) en een met mangoboter. Verder belandde ook de douchecrème met amandelmelk en pulp van perzikken in ons karretje. Ze ruiken allemaal zoooooo goed, niet normaal!



Mijn mama had me al horen stoefen op dit merk en nam daarom een pakje met twee zepen mee. Zij wast zich namelijk liever met een stuk zeep dan met douchegel. We waren nog niet goed thuis of het pakje was al open, vandaar dat jullie maar één zeepje in het pakje zien. Ik moet trouwens even zeggen dat deze zeep ook overheerlijk ruikt!



Ik zei het gisteren al: de rest van mijn voorraad sla ik op 7 november in. Deze producten zijn exclusief verkrijgbaar bij Carrefour.

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Blogarchief

Mogelijk gemaakt door Blogger.