Deauty || November 2012


Ja, ik ben nog altijd heel content met mijn Deauty-abonnement. Deze maand zitten er weer echt een paar toppers in én iets waar ik al even naar op zoek was. Ik ga hier geen te lang artikel van maken, aangezien er wel nog genoeg over zal verschijnen en ik jullie niet wil vervelen.


Er zitten 6 producten in de box van deze maand, waarvan twee full size én opnieuw een extraatje: een code voor een luxeminiatuur van Kiehl's Midnight Recovery Serum.


De twee producten die meteen in het oog sprongen, waren die van Kiehl's. Deauty bevat dit keer namelijk twee luxestalen van Kiehl's: één van de Ultra Facial Cleanser en één van de Ultra Facial Cream, twee producten waar ik erg benieuwd naar ben.


Next: een anti-frizz serum van Paul Mitchell, het Super Skinny Serum. Nu heb ik wel al genoeg haaroliën en -serums maar goed, als deze echt de kroezeltjes tegenhoudt is hij very welcome in mijn collectie.


Het eerste full size-product in deze box is het L'oréal Paris Youth Code Luminizer Sérum. Dit is een verhelderend serum dat de huid egaliseert en zorgt voor een gezonde glow. Ik sta altijd klaar om een serum te testen, aangezien ik er zelden een aan mijn routine toevoeg. Dat serum hoefde nu niet meteen uit het Youth Code-gamma te zijn, maar goed: je kan nooit te vroeg aan anti-aging beginnen zeker?


Het product waar ik al even naar op zoek was en tevens het tweede full size-product is deze Nail Polish Corrector Pen. Ik heb het jullie al gezegd: ik ben geen held met nagellak, dus kan ik zo'n corrigerende pen echt wel gebruiken. Deze is van Nails bij JM, Jean Marin.


Last maar zeker niet least: een staal van de Clinique High Impact Mascara. Deze wil ik al ergggg lang uitproberen, hij krijgt namelijk altijd zo'n goede reviews. Ben benieuwd!


Thanks Deauty, om het niveau hoog te houden! Ik kijk al uit naar de box voor volgende maand!

Heb jij al een Deauty-abonnement?

xoxo

Sofie


Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.