Mijn Ikari-huidproducten


Ik vertelde jullie al over mijn Ikari-huidanalyse bij Carpe. Vandaag stel ik jullie mijn persoonlijke mix van Ikari-huidproducten voor, helemaal afgestemd op de behoeften van mijn huid. Na afloop van de huidanalyse krijg je ook een persoonlijke huidcode waarmee je op ikari-cosmetics.com jouw producten kan bekijken, bestellen en een gebruiksaanwijzing op maat kan vinden. Je krijgt echter bij de huidanalyse ook een klein bundeltje mee waar jouw persoonlijke programma en jouw persoonlijke gebruiksaanwijzing in staat. Dit is mijn weekprogramma:


De Ikari-huidproducten zijn verdeeld in drie lijnen: Pure om de huid te reinigen en voor te bereiden, Cure voor een gerichte werking op specifieke zones en Renew voor dag- en nachtverzorging met stamcellen en anti-oxidanten. 

Het eerste product dat ik zowel 's morgens als 's avonds moet gebruiken is Pure 1, een zachte reinigingslotion (20€). 




Tweede product op mijn lijst: Cure 3, een ooggel tegen kringen en wallen (49,75€). Zoals ik al zei, werkt de Cure-lijn op specifieke problemen. Ik heb nogal last van donkere kringen en ben dan ook zeer nieuwsgierig naar deze gel.








De dag- en nachtverzorging voor mijn huid is de Renew 2, een lichte crème met stamcellen voor gelaat en hals (47,5€). Deze crème zou trouwens een zeer geschikte basis zijn voor make-up. Voor meer info over het gebruik van stamcellen, kan je hier terecht.









Hier wordt een spateltje bijgeleverd zodat je niet steeds met je handen in de crème hoeft te zitten,
maakt het meteen ook een stuk hygiënischer.

Het wordt van de daken geschreeuwd: zonnebescherming is essentieel om je huid jong en mooi te houden. Deze mocht dus zeker niet ontbreken in mijn programma. 's Morgens moet ik het Sérum Solaire (39€), met hoge UVA/UVB bescheming met stamcellen en SPF 50, aanbrengen als laatste stap.







Het laatste product op mijn lijst is Pure 3, een exfoliërende scrub (36€) die ik éénmaal per week moet gebruiken. 






Ook hier weer een handig spateltje zodat je niet met je vingers in het product moet gaan zitten.



Jullie konden zien dat op elke verpakking een algemene gebruiksaanwijzing aanwezig was, bij sommigen zal deze overeenkomen met de persoonlijke gebruiksaanwijzing maar niet bij iedereen. Het is dus zeer belangrijk om je persoonlijke gebruiksaanwijzing na te kijken.

Ik begin alvast met te testen en laat jullie binnen een maand of misschien zelfs 2 weten wat ik ervan vind. Huidproducten moet je altijd lang genoeg testen om te weten of ze echt effect hebben op je huid, vandaar.

Spreekt het merk Ikari jou aan?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.