Persevent || The Body Shop Kerst



Ah, wat ben ik blij! Kerst komt almaar dichterbij en dat is ook te merken aan de persevents. Zo mocht ik onlangs het kerstevent van The Body Shop bijwonen, waar we konden kennis maken met de nieuwe producten voor de feestdagen. Let's take a look!




Allereerst zijn er de producten met de kerstgeuren: Vanille, Cranberry en Gember. Van elke geur heb je een bodybutter, een shimmering body lotion, een handwash, een handlotion, geurstokjes, ... . Er zijn verschillende sets verkrijgbaar met producten met deze kerstgeuren. 


Mijn favoriete set is die met de gemberproducten, al was het alleen maar om de superschattige verpakking!


Naast de sets voor de nieuwe kerstgeuren zijn er ook tal van andere sets met producten uit de vaste lijn van TBS. Ideaal als cadeautje voor onder de kerstboom. Er zijn sets beschikbaar voor alle budgetten, zodat iedereen wel zijn ding vindt.









Verder is er ook een set voor het goede doel: de School of Beauty, gemaakt in Nepal. Per verkocht huisje gaat 1€ naar een goed doel in Nepal dat meisjesscholen opent.



Last but not least: de nieuwe make-up. Er is de make-up voor de feestdagen, met de nodige glitter and glamour zoals dat voor de feestdagen ook wel mag. 


Verder zijn er ook nog nieuwe glossjes, in alle geuren van de bodybutters. Een supergoed idee, vind ik!



Als je een van de sets of een van de kerstproducten wil bemachtigen, mag je niet té lang wachten want ze zijn limited edition. 


Wat staat op jouw wishlist?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.