Press Days Antwerpen November 2012


Vorige week was het weer zover, tijd voor de Press Days. Twee keer per jaar organiseren persbureaus een soort van open dagen voor journalisten en bloggers, waarbij ze een reeks nieuwe producten voorstellen voor de komende periode.

Samen met Aureline, Peggy, Eva, Diana en Evelien ging ik langs 4 Antwerpse persbureaus met als resultaat een goed aangevulde wishlist.

We zullen eens van start gaan met iets anders dan beauty, meerbepaald met de prachtige juwelen van Ti Sento. Ti Sento biedt prachtige juwelen aan tegen een schappelijke prijs. Ik heb echt enkele prachtstukken gezien die niet zouden misstaan in mijn collectie (knipoog naar the boyfriend :p).






Daarna konden we kennismaken met de nieuwste producten van Le Petit Marseillais en Neutrogena, beide lijnen zijn ideaal voor droge winterhuidjes.




Vervolgens konden we kennismaken met XLS Medical, een aanbod van pillen opgebouwd uit vezels die kunnen helpen bij het vermageren. Er zijn drie soorten: eetlustremmers, koolhydratenblokkers en vetblokkers.


Over naar de Caudalie-stand, wat een heerlijk merk is het toch. Ik moet er dringend meer producten van testen. Een favoriet van velen is de Gommage (scrub) van Caudalie, waar jullie al een sneak peek van konden zien op mijn Facebook-pagina.


Caudalie heeft trouwens superleuke giftsets voor de kerstperiode, een echte aanrader!


Op naar het volgende persbureau.. Daar konden we kennismaken met de laatste nieuwe spulletjes van Rimmel en NYC maar ook met het Lady Gaga parfum en enkele superleuke Babyliss-producten.








Next up: een verzamelpunt van verschillende persbureaus. Hier ontdekten we heerlijke geurkaarsen, superschattige boekentassen en prachtige make-up van Babor.





De superleuke adventskalender van Babor. Als je iemand een leuk cadeautje wil geven of jezelf wil trakteren voor Kerstmis, dan zou ik deze in huis halen. 


Hier zien jullie een swatch van de supergepigmenteerde gloss uit de Babor Metallic Glam collectie.


En hier het oogverblindende palet uit diezelfde collectie, dat was liefde op het eerste gezicht!



Last but not least: een bezoekje aan Oona. Daar kregen we de nieuwst Only You-producten te zien, nieuwe Oenobiol Topslim pillen, de Kiehl's Rosa Artica crèmes en de limited edition Crème De Corps van Kiehl's in samenwerking met kunstenaar Kenny Scharf.




Het waren weer eens geslaagde persdagen! Superbedankt aan de persbureaus voor de uitnodiging en de warme ontvangst en aan mijn medeblogsters voor het goede gezelschap. Zeker voor herhaling vatbaar!

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.