Review || Lush Popcorn Lipscrub


De laatste tijd zijn mijn lippen echt een ramp. Het weer doet ze echt geen goed. Ze zijn extreem droog en ik krijg steeds vaker last van velletjes. Een lippenbalsem alleen is echt niet meer genoeg en dus grijp ik veel sneller naar een lipscrub dan anders. Vroeger maakte ik mijn lipscrub zelf maar sinds ik de Popcorn Lipscrub van Lush heb, is dat niet meer nodig.


Allereerst mijn complimenten aan Lush omdat ze de lipscrub van de kerstcollectie van vorig jaar niet opnieuw uitgebracht hebben. Ik was niet zo'n fan van de textuur. De Popcorn lipscrub van dit jaar heeft  echter dezelfde consistentie als de gewone lipscrubs van Lush, die erg populair zijn. Ik was dan ook erg benieuwd of ik deze scrub beter zou vinden dan mijn zelfgemaakte lipscrub.


De smaak wordt door de naam al verklapt. Doordat voor de scrub zowel zout als suiker is gebruikt, heeft de smaak inderdaad iets weg van popcorn. In het begin moest ik er wat aan wennen, maar ik vind het nu eigenlijk best lekker. Voor fans van popcorn is dit zeker een must-have lipscrub. Even erbij vertellen dat ik het hier over smaak heb omdat je sowieso wat van de lipscrub in je mond krijgt en je hem na het scrubben ook gewoon van je lippen mag likken en opeten.


De textuur is echt veel beter dan die van de scrub van vorig jaar. Deze scrub is wel minder vloeibaar dan mijn zelfgemaakte scrub, maar dat stoort niet. Ik kan de scrub-partikels makkelijk uit het potje halen en ze blijven ook goed op mijn lippen tijdens het scrubben. Very nice!


Tot slot: de werking. Ik was aangenaam verrast: velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon en na een lippenbalsem zijn mijn lippen weer ultrazacht. Werkt deze beter dan mijn homemade lipscrub? In principe niet maar ik vind het handig dat ik er niet altijd eentje moet maken. Ook is mijn eigen lipscrub vloeibaarder waardoor ik minder scrub-partikeltjes in een keer op mijn lippen heb en ik er langer over moet doen om hetzelfde resultaat te bekomen. Deze lipscrub is dus zeker de moeite waard om te proberen. 


Hou je niet zo van popcorn-smaak, dan kan je ook gaan voor de Bubblegum-lipscrub of een van de andere lipscrubs uit de vaste lijn van Lush. Voor een Lush lipscrub betaal je 9,45€. Misschien niet bepaald goedkoop maar je doet er erg lang mee.

Heb jij de Lush lipscrubs al eens uitgeprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.