Cadeautip || Pupa Palette in 03 Fashion


Cadeautjes kopen is niet altijd even gemakkelijk maar soms kom je iets tegen waarvan je denkt: ja, dit is nu eens een ideaal cadeau. Wel, dat gevoel had ik toen ik dit palet van Pupa ontving. Dit is nu eens een perfect palet voor een tienermeisje dat net met make-up begint. Waarom? Het ziet er leuk uit, is compact, origineel en bevat zowel je lipmake-up als je oogmake-up.


Het palet bevat 4 oogschaduwen in leuke heldere pastelkleurtjes, 6 lipglossjes en een oogschaduwapplicator.


Zoals jullie kunnen zien is er een mooie variatie van lichte en iets donkerdere kleuren, hoewel het palet overwegend licht en speels gehouden is. Vandaar dat het ideaal is voor een tienermeisje. 


Je krijgt vier kleuren oogschaduw: een witte crème kleur, een lichtroze, een paars en een grijs/zwart met glittertjes (deze zijn minder zichtbaar eens aangebracht). De pigmentatie is oké maar niet overdreven. Opnieuw: voor iemand die met make-up begint is dit vaak de beste optie, zo is er minder kans om iets fout te doen. Ook zorgt dit ervoor dat de looks dat je met dit palet kan maken overwegend neutraal zijn, wat toch het mooiste staat bij jongere meiden (vind ik).


De glossjes komen in twee roze tinten (waarvan één met glitters en één zonder), twee mauve tinten (eveneens één zonder en één met glitter), een clear gloss met glitter en een grijze tint (yes, grijs!) met glitter. Eens aangebracht zijn alle glossjes zogoed als clear, enkel de donkerroze tint geeft lichtjes een roze kleur af. Ook hier weer ideaal voor de tiener die begint met make-up. Hieronder zien jullie enkele swatches.


Als ik een opmerking mag maken dan is het, het feit dat crème en poederproducten bij elkaar zitten. De vormgeving is heel origineel maar je riskeert altijd dat je oogschaduw in je lipgloss terecht komt en dat is gewoon niet zo fijn. Vandaar dat ik dit palet eerder aan een tienermeisje zou schenken dat net met make-up begint aangezien zij make-up nog moeten ontdekken en hier waarschijnlijk niet echt last van heeft (ik weet dat het mij vroeger totaal niet zou gestoord hebben). 

Zoek je dus nog een cadeau voor je tienerdochter, je nichtje, je jongere zus? Dan is dit misschien wel het ideale cadeautje. Een prima eerste stap om kennis te maken met make-up en dat nog eens in een superschattige verpakking. Ik ben zeker dat ze er weg van zal zijn!

Het palet kost 23,85€ en is verkrijgbaar bij tal van schoonheidsinstituten. Voor een schoonheidsinstituut in jouw buurt dat Pupa verkoopt, kan je bellen naar 09/364 51 10 of mailen naar info@neolabo.be.

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.