Confessions Of A Testaholic || Lancôme Bi-Facil Make-up Remover



Oké, ik zal eerst even toelichten waarom hier een bijna leeg flesje op de foto staat. In een onhandige bui had ik het flesje omgestoten met als gevolg dat de helft van de inhoud verdwenen is. Excuses dus voor de not so pretty foto's.

Lancôme Bi-facil is een make-up remover die uit twee delen bestaat: een op waterbasis en een op oliebasis. Door de combinatie van beide verwijdert de remover heel makkelijk je make-up, zelfs al is die waterproof. Hij is ook geschikt voor gevoelige ogen.



Voor je de remover gebruikt moet je hem schudden zodat de twee delen zich vermengen. Dan krijg je het effect dat je hieronder ziet.


Het was de eerste keer dat ik een remover uit twee delen gebruikte maar wat ben ik aangenaam verrast. Door de specifieke formule haalt de remover supermakkelijk al je make-up eraf, zelfs de donkerste smoky eye of de meest langhoudende eyeliner. Hij is ook heerlijk zacht voor de ogen en dus zeker geschikt voor mensen met meer gevoelige ogen.

In het begin was het wel wat wennen aan het feit dat er olie in deze remover zit. Je voelt namelijk het verschil op je huid en ik vreesde eerst dat deze Lancôme Bi-facil een vettig laagje zou achterlaten. Daar is echter niets van aan. Net zoals bij een droge olie, trekt het gevoel dat je huid vettig is meteen weg en blijf je met een gevoede huid rondom de ogen achter. 

Ik ben vast en zeker een fan en kan niet meer zonder een dergelijke make-up remover voor mijn ogen. Deze van Lancôme kost 27,46€ (Prijs Ici Paris XL) voor 125ml. Niet goedkoop dus. Ik heb hier nog een staaltje van een gelijkaardige remover van Sephora die toch wel goedkoper is. Ik ga eerst deze uittesten maar werkt hij minder goed, ben ik zeker bereid om het geld voor deze remover neer te tellen. Echt onmisbaar wanneer je waterproof of zeer langhoudende oogmake-up gebruikt.

Hebben jullie deze remover al eens geprobeerd?

xoxo

Sofie


Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.