Goedkoper online shoppen, yes please!


Ik ben een echte online shopper maar de laatste tijd zit ik nogal krap bij kas. Ja, ik heb te veel geshopt en mijn studentenbudget is almaar meer aan het slinken. Bij mijn laatste shoppingtripje doorheen een hele reeks online winkels was ik dan ook op zoek naar enkele kortingscodes. Ik kwam terecht op de solden-website. Solden is een website met tal van kortingscodes voor allerlei winkels uit verschillende categorieën. Voor ieder wat wils dus.


You know me, ik ben een beautylover dus voor mij waren er drie websites die eruit sprongen: Asos, Zalando en Yves Rocher maar er zijn ook heel leuke kortingen voor andere webshops. Erg interessant wanneer je gaat reizen of als je graag online kleding koopt.

Ik ben in ieder geval al ingeschreven voor de nieuwsbrief want wie weet kom ik net die kortingscode tegen waar ik op zat te wachten. Sinds ik de site ken, shop ik niet meer online alvorens te checken of ik geen leuke kortingscodes kan meepikken.

Kende jij Solden.be al?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.