Review || ELF Fluorescent Pink Nagellak


Mettertijd ben ik steeds meer van lakjes gaan houden. Ik moet toegeven dat lakjes een jaar geleden nog onderaan mijn lijstje van favo-beautyproducten stonden, maar intussen is dat al sterk veranderd. Ik sla dan ook nooit een aanbod af om een lakje uit te testen. Dit keer testte ik een lakje van ELF in een leuke roze kleur, Fluorescent Pink.



Fluorescent Pink is geen saaie roze kleur, maar een vrij opvallend roze met subtiele glittertjes die voor dat extraatje zorgen.


De verpakking vind ik mooi: een doorzichtig flesje met een zwarte dop. Heel simpel maar toch classy. De lakjes van ELF hebben trouwens een nieuwe, verbeterde formule. Ik heb ze vroeger nooit geprobeerd dus een vergelijking kan ik niet maken. Ik kan jullie wel wat vertellen over de kwaliteit van de huidige formule.


De formule lakt makkelijk en brengt goed aan. In twee lagen bekom je een even, dekkend resultaat. De kleur is ook echt precies wat je kan verwachten als je het flesje ziet (op foto zijn de glittertjes echter niet zo goed vast te leggen). De houdbaarheid van de lak op je nagels is ook in orde. Ik denk dat ik na een dag of drie hier en daar wat chipwear had (zonder top- of basecoat, puur qua prestatie van het lakje zelf), wat een gemiddeld resultaat is volgens mij.


De ELF-lakjes hebben een standaardkwastje dat handig is om te lakken: niet te dik en niet te dun. Zo zijn er geen problemen bij kleinere nagels (zoals sommige teennagels) maar duurt het ook niet superlang alvorens de hele nagel gedekt is.

De ELF-lakjes kosten maar 2,50€ en zijn zeker de moeite waard om eens te proberen, ideaal voor beauties on a budget. Je kan ze bestellen via eyeslipsface.be

Heb jij de ELF-lakjes al uitgeprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.