Review || Rimmel Precious Stone Nail Polish


Dit artikel is om de één of andere reden te vroeg online gekomen, geen idee hoe dat komt. Hij heeft maar een uurtje ofzo online gestaan dus ik denk dat niet al te veel mensen het artikel al gelezen hebben. Sorry als je dit nu een tweede keer ziet verschijnen.

Bij feestdagen horen natuurlijk ook feestelijke nagels en met de Rimmel Precious Stone High Coverage naggellakjes kan dat zeker niet misgaan. Deze prachtige glitterlakjes komen in twee kleuren: Ruby Crush en Diamond Dust.


Bij vele lakjes is het bijna onmogelijk om enkel met dat lakje een dekkend resultaat te bereiken, maar bij deze Precious Stone lakjes kan dat wel. Het rode lakje (Ruby Crush) dekt in drie laagjes, het zilver-grijze lakje (Diamond Dust) kan wel een vierde laagje gebruiken.



De lakjes hebben een ideaal borsteltje om je nagels te lakken, niet te dik en niet te dun. Ik vind overigens de meeste borsteltjes wel oké. Zolang ze maar niet zeer dun of zeer breed zijn.


Ik ben geen superfan van glitterlakjes maar deze vind ik wel erg mooi, vooral Diamond Dust vind ik prachtig. Ruby Crush, de rode glitterlak, is ook best mooi maar er zitten grote zilveren glitters in, wat het lakje net iets minder mooi maakt. Alles in het rood was beter geweest volgens mij. 



Zoals de meeste glitterlakjes zijn deze lakjes moeilijker te verwijderen dan gewone lakjes maar bij deze lakjes viel dit vrij goed mee. Ik gebruik het magische roze potje van Bourjois en dat werkt prima, hier komt binnenkort een review over trouwens.

Wat vinden jullie van deze lakjes?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.